ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک نوکیا 7.1 پلاس برخی از مشخصات سخت‌افزاری دستگاه را فاش کرد

موبایل نوکیا 7.1 پلاس که قرار است بزودی تحت عنوان نوکیا X7 در بازار کشور چین رونمایی شود اخیراً سوژه تازه ترین بنچمارک گیکبنچ بوده است. این اسمارت فون توانسته به امتیاز 1827 در تست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۵۵

موبایل نوکیا 7.1 پلاس که قرار است بزودی تحت عنوان نوکیا X7 در بازار کشور چین رونمایی شود اخیراً سوژه تازه ترین بنچمارک گیکبنچ بوده است. این اسمارت فون توانسته به امتیاز 1827 در تست تک هسته ای و امتیاز 5937 در تست چند هسته ای دست یابد که برای چنین موبایلی ارقامی تحسین برانگیز به حساب می آیند.

نوکیا 7.1 پلاس امتیازات خود را مدیون چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 710 کوالکام هست که تجهیز دستگاه به آن را پیشتر در شایعات شنیده بودیم. علاوه بر این، کمپانی HMD Global موبایل خود را به 6 گیگابایت حافظه رم مجهز کرده و شنیده می شود که دستگاه همراه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی از راه خواهد رسید. اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده اما با توجه به سابقه HMD Global در عرضه سریع به روزرسانی های نرم افزاری، انتظار می رود که به روزرسانی اندروید 9 پای تا پیش از پایان سال برای نوکیا 7.1 پلاس منتشر شود.

بنچمارک نوکیا 7.1 پلاس

گذشته از این جزییات، اخبار افشایی به نمایشگر 6.2 اینچی اشاره داشته اند و از منظر دوربین هم نوکیا بار دیر با Zeiss همکاری کرده است. به این ترتیب انتظار می رود شاهد دوربین دوگانه ای با دو سنسور 13 و 12 مگاپیکسلی در پشت و دوربینی 20 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه باشیم.

در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی نوکیا 7.1 پلاس راه خود را به بازارهای بین المللی باز خواهد کرد اما اگر سیاست های چند وقت اخیر HMD Global را معیار قرار دهیم، احتمالاً دستگاه برای دو الی سه ماه در انحصار بازار چین باقی بماند. به همین خاطر انتظار می رود که کمپانی فنلاندی فعلا تمرکزی مضاعف روی نسخه معمولی نوکیا 7.1 داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی