ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پروژه بعدی راکستار احتمالا Bully 2 خواهد بود

امروز شایعات زیادی مبنی بر این که پروژه بعدی راکستار Bully 2 خواهد بود در فضای مجازی شنیده شد. این شایعه بر اساس آگهی جدید راکستار برای استخدام چند بازیگر نوجوان برای حضور در یک ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

امروز شایعات زیادی مبنی بر این که پروژه بعدی راکستار Bully 2 خواهد بود در فضای مجازی شنیده شد.

این شایعه بر اساس آگهی جدید راکستار برای استخدام چند بازیگر نوجوان برای حضور در یک پروژه جدید معرفی نشده است که قرار است فیلم‌برداری آن توسط یکی از کمپانی‌های همکار راکستار در بریتانیا انجام خواهد شد.

همچنین در توضیحات این آگهی برای درخواست همکاری با تعدادی از بازیگران، این توضیحات در رابطه با پروژه داده شده است:‌ «دارای خشونتی نسبی همراه با حرف‌های رکیک که باید توسط نوجوان اجرا شود.»

با توجه به این توضیحات می‌توان حدس زد که این بازی معرفی نشده به احتمال قوی همان Bully 2 خواهد بود که پیش از معرفی Red Dead Redemption 2 این حدس‌ها زده می‌شود که پروژه بزرگ بعدی راکستار بعد از GTA V باشد.

Bully 2

انتخاب بازیگر توسط یکی از مسئولان راکستار یعنی جسیکا جفرسون در یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین استودیوهای لندن صورت خواهد گرفت. همچنین در این درخواست استخدام به طور خاص به نقش پرفسور کالج نیز اشاره شده که بر اساس آن می‌توان حدس زد که داستان قسمت دوم Bully به جای گذاشتن در مدرسه، در منطقه بزرگتری و یک دانشگاه روایت خواهد شد.

بولی در سال ۲۰۰۶ و برای پلی استیشن 2 منتشر شد و بعد از موفقیت‌هایی که روی این پلتفرم کسب کرد، راکستار این عنوان را برای دیگر پلتفرم‌های شناخته شده از کنسول‌های نسل هفتم گرفته تا سیستم‌عامل‌ ای‌اوس عرضه کرد.

در بولی ما در نقش دانش‌آموزی به نام جیمی هاپکینز ظاهر خواهیم شد که پس از هفت بار اخراج شدن از مدارس مختلف، حال به یک مدرسه با قوانین سخت برده شده. البته جیمی بیکار نمانده از همان ابتدا با دیگر دانش آموزان و مدیران و معلمان مدرسه وارد جنگ می‌شود.

در حال حاضر راکستار واکنشی به این شایعه نشان نداده و حداقل طی یک سال اخیر و با توجه به مانورهای تبلیغاتی این کمپانی روی RDR 2 نباید منتظر خبر جدیدی را رابطه با قسمت بعدی بولی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • A.H.S
    A.H.S | ۵ آذر ۱۳۹۷

    وای که چقدر خاطره ساخت...

  • Hashemi
    Hashemi | ۱۹ مهر ۱۳۹۷

    راک‌ استار کارش درسته

  • ZX
    ZX | ۱۹ مهر ۱۳۹۷

    خدا کنه زود معرفی بش لطفا اخبار مربوط به این بازی خیلی زود پوشش بدین واقعا عالیه من تو ps2 تجربه کردم

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۹ مهر ۱۳۹۷

    یکی از بهترین بازی هایی که کرده بودم واقعا خیلی سرتر از سری جی تی ای و عجیب بود رااک استار بیخیالش شده بود

مطالب پیشنهادی