ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت 20 پرو
تکنولوژی

هواوی بریدگی نمایشگر میت 20 پرو را با آیفون مقایسه می کند

امسال برای اولین بار اپل همه آیفون ها را به بریدگی نمایشگر مجهز کرد و دیگر خبری از حاشیه های بزرگ بالای دستگاه نیست. هواوی هم که دیشب سری میت 20 را معرفی کرد بریدگی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

امسال برای اولین بار اپل همه آیفون ها را به بریدگی نمایشگر مجهز کرد و دیگر خبری از حاشیه های بزرگ بالای دستگاه نیست. هواوی هم که دیشب سری میت 20 را معرفی کرد بریدگی نمایشگر یکی از گوشی های جدید خود را با بریدگی آیفون های جدید اپل مقایسه کرده است.

به گفته هواوی آیفون XR که ارزان ترین در بین آیفون های جدید است حاشیه نمایشگر 5.1 میلی متری دارد و حاشیه آیفون XS Max به میزان 4.0 میلی متر است. این در حالی است که هواوی مدعی است میت 20 پرو حاشیه ای کمتر از هر دوی آنها دارد و این میزان تنها 2.1 میلی متر است.

اما حاشیه های کناری تنها بخشی نبوده که هواوی به آن می نازد. بریدگی نمایشگر آیفون های XR و XS Max برابر 35.1 و 34.5 میلی متر است اما در میت 20 پرو، بریدگی 32.8 میلی متر از عرض بالای نمایشگر را به خود اختصاص داده است.

میت 20 پرو

هواوی این موضوع را در رویداد معرفی سری میت 20 که دیروز برگزار شد به نمایش گذاشته بود تا نشان دهد گوشی هوشمند پرچمدارش با لبه های نمایشگر منحنی حاشیه های باریک تری نسبت به رقیب دارد.

میت 20 پرو نمایشگری 6.39 اینچی با رزولوشن 1440 در 3120 پیکسلی دارد که پنل آن از نوع اولد است. چیپست کایرین 980 به آن نیرو می دهد که بر مبنای معماری 7 نانومتری تولید شده است. این گوشی از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و بر خلاف میت 20 که بریدگی نمایشگر قطره ای شکل دارد یک بریدگی مستطیل شکل برای آن در نظر گرفته شده چرا که ماژول های مرتبط با سیستم شناسایی چهره در آن تعبیه شده است.

هواوی ادعا می کند این سیستم می تواند در عرض تنها 600 میلی ثانیه چهره کاربر را شناسایی کند و در عین حال امکان ساخت اموجی های مبتنی بر چهره و ایجاد نسخه دیجیتالی از اشیاء را فراهم می کند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو هواوی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۶ مهر ۱۳۹۷

    اگه راست میگه حاشیه پاینش رو مقایشه کنه ? ? هواوی مردم رو خر فرض کرده? ?

  • zitanix
    zitanix | ۲۵ مهر ۱۳۹۷

    iShit های وطنی
    کجایید سنگ ای شیت را به سینه بزنید طوری که انگار مال باباتونه ؟

  • Hashemi
    Hashemi | ۲۵ مهر ۱۳۹۷

    واقعا کسی را نمیشناسم که از این بریدگی ها خوشش بیاید. کاش مثل قبل همه شرکت ها یکسره صاف طراحی میکردند. یا اینکه تو تنظیمات گزینه بزارن که کاربر بتونه لبه بالا رو یکسره کنه. البته بعضی گوشی ها دارن ولی اصلا این چه کاریه اخه.

مطالب پیشنهادی