ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور: الکامپ و تلکام در سال ۹۸ ادغام نمی‌شوند

«محمدباقر اثنی عشری»، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که نمایشگاه‌های الکامپ و تلکام در سال ۹۸ با هم ادغام نخواهند شد چراکه هنوز زیرساخت‌های لازم برای این‌کار وجود ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۳

«محمدباقر اثنی عشری»، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که نمایشگاه‌های الکامپ و تلکام در سال ۹۸ با هم ادغام نخواهند شد چراکه هنوز زیرساخت‌های لازم برای این‌کار وجود ندارد:

محمدباقر اثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور.

«اگر این ادغام رخ دهد خوب است، اما در سال ۹۸ این اتفاق نخواهد افتاد و دو نمایشگاه الکامپ و تلکام مانند امسال جدا از هم برگزار خواهند شد. ادغام این دو نمایشگاه نیاز به بسترسازی دارد. به عنوان نمونه فضای کافی برای برگزاری دو نمایشگاه وجود ندارد. امسال در همان سالن‌هایی که الکام استارز برگزار شد، شاهد نمایشگاه تلکام بودیم.»

اثنی‌عشری معتقد است که هرچند این دو نمایشگاه شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند، اما از جهاتی دارای تفاوت‌ هستند. اینطور که رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور می‌گوید مزایا و معایب ادغام این دو در حال بررسی است و امکان دارد که در سال‌های آینده این اتفاق رخ دهد.

«سعید رسول اف» رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان نرم افزار تلفن همراه ایران اخیراً اظهار نظر کرده بود که در صورت ادغام سه نمایشگاه الکامپ، تلکام و رسانه‌های دیجیتال، به نحوی که همه بخش‌های اقتصاد دیجیتال از جمله سخت افزار و نرم افزار را در برگیرد و به صادرات کمک کند، شاهد نتایج بهتری خواهیم بود:

«اکنون برگزاری نمایشگاه‌های مجزا در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات فقط اتلاف منابع ملی را به دنبال دارد ضمن آنکه با استقبال خوب از سوی مردم و مخاطبان نیز مواجه نمی‌شود.»

مهدی حیدری، دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ.

اما «مهدی حیدری»، دبیر اجرایی الکامپ نظر دیگری دارد. او به دیجیاتو می‌گوید که بهتر است دو نمایشگاه الکامپ و تلکام باهم ادغام نشوند ولی باید در زمان‌بندی آنها تجدید نظر شود تا با فاصله زمانی بیشتر از یکدیگر برگزار شوند:

«این موضوع که در طول سال دو نمایشگاه در حوزه ICT برگزار شود بسیار خوب است اما باید زمان بندی آن بهتر شود تا کارکرد نمایشگاه ها برای مخاطبان و فعالان این صنعت افزایش یابد.»

بیست‌وچهارمین دوره الکامپ مرداد ماه امسال برگزار شد در حالی‌که نوزدهمین نمایشگاه تلکام دو ماه بعد در مهرماه کار خود را آغاز کرد. نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز در آبان‌ ماه امسال برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی