ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریزر فون 2
تکنولوژی

مدیر واحد موبایل ریزر از این کمپانی جدا می‌شود

تام ماس، نایب رییس ارشد ریزر در حال ترک این شرکت برای پیوستن به Skydio است؛ کمپانی دیگری که به ساخت پهپادهای خودران شهرت دارد. جدایی تام ماس که خود این خبر را رسماً تایید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۰

تام ماس، نایب رییس ارشد ریزر در حال ترک این شرکت برای پیوستن به Skydio است؛ کمپانی دیگری که به ساخت پهپادهای خودران شهرت دارد. جدایی تام ماس که خود این خبر را رسماً تایید کرده، درست پس از عرضه دومین اسمارت فون گیمینگ ریزر اتفاق می افتد.

ماس نقشی اساسی در توسعه اسمارت فون هایی که امروز می شناسیم داشته است و یکی از نخستین افرادی بود که به تیم اندروید گوگل پیوست و سپس با تاسیس Nextbit، در توسعه Baton موثر بود که بسیاری از قابلیت های امروزی موبایل های ما مدیون آن هستند.

تام ماس در وسط
تام ماس در وسط

اما بعد از 12 سال فعالیت در حوزه موبایل های هوشمند، ماس می گوید که وقت آغاز ماجراجویی تازه ای فرا رسیده. او می گوید با پهپادهای خودران، «شاهد لحظه ای در زمان هستیم که تکنولوژی قرار است بسیاری از مسائل مربوط به زندگی روزانه مان را تغییر دهد، بنابراین لعنت به من اگر نخواهم این بار هم یک صندلی در ردیف جلو داشته باشم».

به گفته ماس، Skydio در حال کمک به صنعت پهپاد است تا از «مرحله احمقانه» ابتدایی خارج شده و پا به دوران «کامپیوترهای هواگرد» بگذارد. او اضافه می کند که یک پهپاد هوشمند می تواند کارهای «تعداد نامحدودی پهپاد جدید» را صرفاً با دانلود کردن مهارت های جدید به انجام برساند. «پهپادی که بتواند مراقب خانه ام باشد؟ بتواند سقف خانه را بعد از طوفان چک کند؟ سگ خانگی ام را به پیاده روی ببرد؟ من شدیداً از اینکه به صندلی ردیف جلوی یک تکنولوژی در حال دگرگونی دیگر دعوت شده ام هیجان زده ام.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی