ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپتاپ‌های جدید سری Latitude Rugged دل معرفی شد

کمپانی دل از سری جدید لپتاپ‌های مقاوم خود یعنی Latitude Rugged با شماره مدل های 5420، 5424 و 7424 معرفی نمود. این لپتاپ‌ها به ترتیب از پردازنده‌های نسل ششم، هفتم و هشتم سری U اینتل استفاده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۰

کمپانی دل از سری جدید لپتاپ‌های مقاوم خود یعنی Latitude Rugged با شماره مدل های 5420، 5424 و 7424 معرفی نمود. این لپتاپ‌ها به ترتیب از پردازنده‌های نسل ششم، هفتم و هشتم سری U اینتل استفاده می‌کنند.

علاوه بر این در تمامی لپتاپ‌های یاد شده یک مودم کوالکام اسنپدرگون X20 نیز تعبیه شده که از ارتباط شبکه‌‌های LTE و 4G پشتیبانی می‌کنند و می توانند با سرعت ۱.۲ گیگابایت در ثانیه فایل های مختلف را دانلود نمایند. استفاده از این مودم ها موجب شده که لپتاپ‌های سری جدید Latitude Rugged بتوانند در تمامی نقاط دنیا ارتباط شبکه‌ای مطلوبی داشته باشند.

تمامی این گجت‌ها برای استفاده در شرایط سخت و نامطلوب توسعه یافته‌اند. بدین ترتیب بهترین ویژگی‌ آنها این است که می‌توان لپتاپ‌های جدید سری Latitude Rugged به میدان نبرد، معادن یا سایت‌های ساختمانی برد بدون آنکه بشکنند و صدمه‌ای به آنها وارد آید.

مدل Latitude Rugged 5420 بسیار باریک و سبک بوده و تنها ۲.۲ کیلوگرم وزن دارد اما مانند تمامی لپتاپ‌های این سری موفق شده استاندارد ارتش نظامی آمریکا یعنی MIL STD-810G را کسب کند. بدین ترتیب قادر است در برابر سقوط از ارتفاع یک متری، گردو خاک، لرزش و شوک الکتریکی مقاومت مطلوبی از خود نشان دهد. علاوه بر این می‌توان در هر دما، رطوبت یا ارتفاعی از این لپتاپ‌ها استفاده نمود.

لپتاپ Latitude Rugged 5424 نیز به مدل قبلی شباهت زیادی دارد اما تنها کمی بزرگتر و سنگینتر بوده و جرمی معادل ۲.۵ کیلوگرم را اشغال می‌کند. Latitude Rugged 7424 که در واقع پرچمدار این سری محسوب می‌شود استاندارد IP-65 را نیز کسب کرده و در برابر نفوذ گرد و خاک و آب هم ایمنی بالایی دارد. این گجت سقوط از ارتفاع ۱.۸ متری را تجربه کرده و می‌تواند کارایی خود را زیر باران، طوفان شن یا گرد و غبار، مه، انفجار، تابش خورشیدی و ... حفظ نماید.

تمامی این لپتاپ‌ها از یک نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی بهره می‌برند و یک کارت گرافیک رادئون 540 یا RX540 در آنها تعبیه شده است. سری جدید لپتاپ‌های Latitude Rugged کمی گرانتر از پیشینیان خود خواهند بود؛ بدین صورت که مدل‌های 5424 و 7424 به ترتیب ۱۴۹۹ و ۳۴۹۹ دلار قیمت خواهند داشت. این در حالی است که کاربران برای خرید مدل 5420 باید مبلغی معادل ۱۳۹۹ دلار هزینه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hakhatec
    hakhatec | ۲ آبان ۱۳۹۷

    لودینگ سایت واسه من وحشتناک شده.روی موبایل که اصلا بالا نمی یاد

مطالب پیشنهادی