ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی فلکس پای، نخستین گوشی با نمایشگر تاشو و مجهز به اسنپدراگون 8150

بالاخره اولین گوشی تاشو تجاری دنیا با نام «FlexPai» معرفی شد. این محصول که در اصل یک تبلت 7.8 اینچی انعطاف پذیر با نسبت ابعاد 4:3 است، ابعاد آن پس از تا شدن به 4 ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۲

بالاخره اولین گوشی تاشو تجاری دنیا با نام «FlexPai» معرفی شد. این محصول که در اصل یک تبلت 7.8 اینچی انعطاف پذیر با نسبت ابعاد 4:3 است، ابعاد آن پس از تا شدن به 4 اینچ می رسد. در ضمن فلکس پای نخستین دیوایسی است که به چیپست 7 نانومتری اسنپدراگون 8150 مجهز شده.

FlexPai به درگاه USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون مجهز شده است

نمایشگر به کار رفته در گوشی تاشو شرکت «Royole» از نوع AMOLED بوده که از وسط تا می شود و سیستم عامل آن (Water OS) در این حالت، نیمی از صفحه را مورد استفاده قرار داده و در نیمه دیگر یک تصویر پس زمینه نمایش می دهد. البته انتخاب بخش مورد استفاده توسط کاربر انجام می شود؛ اما باید در نظر داشت طرفی که دوربین را در خود جای داده، مساحت در دسترس را کاهش خواهد داد.

گوشی تاشو

لازم به اشاره است که ماژول دوربین فلکس پای شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی در کنار حسگر 20 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو بوده که در حالت تخت برای سلفی و در حالت تا شده به عنوان دوربین پشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

فلکس پای در حالت تخت ضخامتی برابر با 7.6 میلیمتر دارد که پس از تا شدن، به 15.2 میلیمتر (در قسمت لولا) می رسد. لازم به ذکر است که بر اساس نتیجه تست های کیفی، لولای نمایشگر موبایل مورد بحث تا 200 هزار بار بدون بروز مشکل تا خواهد شد.

گوشی تاشو

اما ویژگی مهم بعدی گوشی تاشو فلکس پای، بهره مندی از چیپست 7 نانومتری اسنپدراگون 8150 است که در مدل پایه، با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراهی می شود. گزینه های دیگر شامل رم 8 و حافظه 256 یا رم 8 و حافظه 512 گیگابایتی هستند. همچنین باتری تلفن مذکور به فناوری Ro-Charge مجهز شده و با پورت USB-C در نیم ساعت از 0 تا 80 درصد شارژ می شود.

گفتنی است قیمت مد نظر کمپانی Royole برای FlexPai رقمی در حدود 1300 دلار بوده که با توجه به قیمت پرچمداران موجود در بازار که از چیپست 8150 و بدنه تاشو بی بهره اند، چندان غیر منطقی به نظر نمی رسد.

در پایان توجه شما را به تیزر تبلیغاتی فلکس پای جلب می کنیم:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی