ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کوییک اتوماتیک نیامده رفت؛ عدم امکان تحویل برخی از محصولات سایپا

ظاهرا استفاده خودروهای اصطلاحا ملی از قطعات وارداتی آنچنان زیاد است که حالا ایران خودرو و سایپا برای عرضه دنا پلاس و کوییک اتوماتیک با مشکل مواجه شده اند. براساس تصمیم جدید شرکت سایپا که ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

ظاهرا استفاده خودروهای اصطلاحا ملی از قطعات وارداتی آنچنان زیاد است که حالا ایران خودرو و سایپا برای عرضه دنا پلاس و کوییک اتوماتیک با مشکل مواجه شده اند. براساس تصمیم جدید شرکت سایپا که امروز به نمایندگی های این شرکت اعلام شده است. مشتریانی که اقدام به خرید کوییک کرده ‌اند می‌توانند ساینا اتوماتیک تحویل گرفته و آن دسته از مشتریانی که تیبا دوگانه‌ سوز ثبت‌ نام کرده ‌اند، نیز می توانند خودرو خود را به تیبای معمولی (تک سوز) تغییر دهند.
سایپا در جدیدترین اطلاعیه خود، از تغییر برخی از محصولات ثبت‌ نامی‌ اش خبر داد.
دعوتنامه تعهدات نقدی شهریورماه (ویژه مشتریان) شرکت سایپا، جهت تکمیل وجه و براساس جدول زیر است. براساس این اطلاعیه مشکلی برای تحویل خودروهای کیا سراتو، ساینا دنده ای و سایپا 131 وجود ندارد اما مشتریان که جز تعهدات نقدی شهریور ماه محسوب می شوند و کوییک و تیبا دوگانه سوز را ثبت نام کرده اند، به جای تحویل خودروهای مورد نظر باید از گزینه های جایگزین استفاده کنند.کوییک اتوماتیک

در متن دعوت‌ نامه تعهدات نقدی شهریور ماه خودروهای 131، ساینا، سراتو، کوئیک و تیبا دوگانه‌ سوز ویژه مشتری آمده همچنین قید شده است که نمایندگی ‌های سایپا باید کلیه اطلاعات مندرج در دعوت ‌نامه را با سوابق موجود مشتری در نمایندگی مطابقت دهند و در صورت رؤیت هر گونه ایراد مراتب را ظرف مدت 24 ساعت از طریق اتوماسیون اداری، به اداره عملیات فروش، ارسال نمایند.
متن این بخشنامه به‌شرح زیر است:

جالب است بدانید که از نظر فنی تفاوت محسوسی بین کوییک اتوماتیک و ساینا اتوماتیک وجود ندارد و مشخص نیست که دلیل ابلاغ این بخش نامه به نمایندگی های سایپا، از کمبود قطعات بدنه سایپا کوییک ناشی می شود و یا علت دیگری در این زمینه مطرح خواهد بود. کوییک مانند تیبا و ساینا از یک پیشرانه 1.5 لیتری با قابلیت تولید 87 اسب بخار قدرت نیرو می گیرد و در نسخه اتوماتیک به گیربکس CVT ساخت شرکت پانچ بلژیک مجهز است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی