ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون XR در بنچمارک‌های معتبر مدل‌های XS و XS مکس را شکست داد

اقتصادی ترین آیفون در میان مدل های ۲۰۱۸ طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده استقبال از  آیفون XR کمتر از انتظارات بوده و این در حالی است که انتظار می‌رفت این دستگاه به خاطر قیمت پایین‌تر و ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

اقتصادی ترین آیفون در میان مدل های ۲۰۱۸

طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده استقبال از  آیفون XR کمتر از انتظارات بوده و این در حالی است که انتظار می‌رفت این دستگاه به خاطر قیمت پایین‌تر و عملکرد مناسب بسیاری از کاربران آیفون‌های قدیمی را به سمت خود بکشاند.

اما موضوع جالب در این بین، عملکرد بسیار مطلوب آیفون XR در برخی از بنچمارک‌هاست. تا حدی که این گوشی که قرار نبود اصلی ترین پرچمدار آیفون باشد، در بعضی موارد از پرچمدار‌های اصلی شرکت کوپرتینو عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارد.

قبل از اینکه به نتایج اشاره کنیم، بد نیست نگاهی داشته باشیم به برخی خصوصیات داخلی این تلفن‌های هوشمند. آیفون XS و آیفون XS مکس رزولوشن تصویر بالاتری نسبت آیفون XR دارند و همچنین از نمایشگر اولد بهره می‌برند.

اپل در ترکیب امسال خود با معرفی آیفون XR تغییراتی نسبی به وجود آورد. موضوع جالب اما در رابطه با عملکرد آیفون XR است که در برخی موارد حتی بهتر از پرچمدار‌های اصلی شرکت آمریکایی ظاهر می‌شود.

برای شروع، باید به قدرت باتری و نمایشگر آیفون XR اشاره کنیم که تا حد زیادی شبیه به آیفون ۷ پلاس است. اما آیفون XR حدود ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه بیشتر از آیفون ۷ پلاس شارژدهی دارد که پیشرفتی چشمگیر محسوب می‌شود.

از لحاظ عملکرد کلی، آیفون XR به راحتی از پس آیفون XS و آیفون XS مکس بر می‌آید. XR در بنچمارک انتوتو با نمره‌ی ۳۳۵،۱۷۴ از همه‌ی آیفون‌های جدید دیگر عملکرد بهتری دارد. همچنین از لحاظ قدرت پردازنده و پردازنده‌ی گرافیکی در حد XS و XS مکس عمل می‌کند. همچنین نمره‌ی XR در بنچمارک 3D Mark هم از آیفون‌های دیگر بالاتر است.

در بنچمارک منتشر شده از GeekBench 4 در زمینه‌ی شارژدهی، آیفون XR به خاطر بهره‌مندی از نمایشگر LCD و باتری بزرگتر عملکرد بهتری نسبت به آیفون‌های دیگر داشته. آیفون XR موفق شد ۳۳۳ دقیقه در حین آزمایش و ارزیابی‌ها دوام بیاورد، در حالی که آیفون XS مکس و آیفون XS به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. این آزمایش می‌تواند معیار مناسبی از عملکرد شارژدهی این تلفن‌های همراه در دنیای واقعی باشد.

البته با اینکه بنچمارک‌ها نمی‌توانند به طور قطع برتری تلفن‌های هوشمند نسبت به یکدیگر را نمایش دهند، اما به نظر می‌رسد که آیفون XR عملکرد بسیار مطلوبی دارد و بد نیست علاقمندان به آیفون توجه بیشتری به این گوشی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی