ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیر ایکس باکس: سرویس‌ های استریم جای کنسول‌ها را نخواهند گرفت

بسیاری باور دارند که با قدرت گرفتن سرویس‌ های استریم بازی دوره کنسول‌های خانگی به پایان خواهد رسید اما فیل اسپنسر به عنوان مدیر برند ایکس باکس اعتقاد دارد که این اتفاق به این زودی‌ها ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

بسیاری باور دارند که با قدرت گرفتن سرویس‌ های استریم بازی دوره کنسول‌های خانگی به پایان خواهد رسید اما فیل اسپنسر به عنوان مدیر برند ایکس باکس اعتقاد دارد که این اتفاق به این زودی‌ها رخ نخواهد داد.

اسپسنر در گفتگو هفتگی جدید خود اعلام کرد که با وجود آن که سرویس های استریم گزینه مهمی برای آینده ویدیو گیم محسوب می‌شوند اما آن‌ها به هیچ عنوان جای کنسول‌های بازی را نخواهند گرفت. به نوعی او اعتقاد دارد که استریم در واقع یک گزینه برای کاربران بازی‌ها و نه یک لزوم خواهد بود.

اسپنسر می‌گوید که کنسول یک گزینه مناسب برای دانلود و اجرای بازی‌ها محسوب می شود و اگر پی سی شما هم قادر به انجام این کار است از این دیوایس هم می‌توانید برای اجرای بازی‌های خود استفاده کنید. البته او اعتقاد دارد که بسیاری به دیوایس‌هایی که قادر به اجرای عناوین جدید باشند دسترسی نداشته و سرویس‌های استریم در واقع یک راه برای تجربه عناوین جدید توسط این افراد خواهد بود.

سرویس های استریم

بنابراین و بر اساس گفته‌های فیل اسپنسر کنسول گیمرها هنوز هم در آینده خواهند توانست به آن روشی که به آن علاقه دارند عناوین مورد علاقه خود را تجربه کنند و حداقل در کوتاه مدت خبری از به پایان رسیدن عمر کنسول‌ها نیست.

با همه این تفاسیر به نظر می‌رسد که مایکروسافت برنامه ویژه‌ای برای ورود به بازار سرویس‌های ابری دارد و این کمپانی چندی پیش از پروژه Project xCloud که به شما اجازه تجربه عناوین ایکس باکس روی هر پلتفرمی را خواهد داد رونمایی کرد.

البته مایکروسافت هنوز از تولید کنسول هم دست نکشیده و طبق اعلام اسپسنر، آن‌ها در حال کار روی ایکس باکس‌های نسل بعدی هستند. همان طور که پیش از این هم گفتیم، در حال حاضر شایعات مختلفی در مورد تاریخ عرضه این کنسول وجود دارد اما به احتمال زیاد باید در سال ۲۰۲۰ منتظر عرضه عمومی پلی استیشن و ایکس باکس بعدی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی