ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نمرات بتلفیلد 5 منتشر شد؛ شانه به شانه رقیبان

سرانجام اکثر نمرات بتلفیلد 5 منتشر شد و بر اساس آن‌ها می‌توان گفت که ظاهرا استودیو دایس و الکترونیک آرتز توانسته‌اند تا از جلو رخ دادن فاجعه جلوگیری کرده و بسیاری از مشکلات نسخه بتای ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

سرانجام اکثر نمرات بتلفیلد 5 منتشر شد و بر اساس آن‌ها می‌توان گفت که ظاهرا استودیو دایس و الکترونیک آرتز توانسته‌اند تا از جلو رخ دادن فاجعه جلوگیری کرده و بسیاری از مشکلات نسخه بتای بازی را حل کنند. در حال حاضر میانگین امتیاز بازی از بین ۳۳ نقد ۸۲ از ۱۰۰ است که در این میان ۳۰ نقد مثبت و ۳ نقد متوسط دیده می‌شوند.

یکی از بالاترین نمرات بازی به سایت Gaming Trend با امتیاز ۹۰ از ۱۰۰ اختصاص دارد.  منتقد این سایت سیستم های جدید اضافه شده به بازی را ستوده و بخش داستانی را دارای ارزش تجربه می داند. در نقد این سایت آمده که بتلفیلد 5 پر از محتوای جذاب است که تا مدت‌ها شما را سرگرم نگه می‌دارد و باید این نکته را هم در نظر گرفت که این محتوا با انتشار به‌روزرسانی های بعدی بازی بیشتر هم خواهد شد.

سایت Game Space هم نمره ۹.۶ از ۱۰ را برای بتلفیلد ۵ در نظر گرفته است. بر اساس این نقد، مانند نسخه‌های پیشین بتلفیلد با نقشه‌های پر جزییات و هیجان انگیز طرف خواهیم بود که لذت حضور در آن‌ها با گرافیک بالای بازی بیشتر از گذشته هم می‌شود. البته ظاهرا هنوز بازی در بعضی موارد نقص‌هایی دارد که برای برطرف شدن آن‌ها باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

بتلفیلد 5
نمرات بلفیلد 5 حاکی از عملکرد نسبتا موفق بخش داستانی بازی هستند.

در نقد Game Space آمده که در بتلفیلد جدید برای هر نوع سلیقه‌ای محتوای به خصوصی وجود دارد و از بخش داستانی گرفته تا امکانات فراهم برای شخصی سازی کاراکترها، خوب از آب در آمده‌اند.

سایت معتبر گیم‌اسپات هم با دادن نمره ۸ از ۱۰ عقیده دارد که بتلفیلد 5 پتانسیل سرگرم کردن مخاطبان بازی‌های شوتر برای مدتی طولانی را دارد. در نقد گیم‌اسپات بخش‌های Frontlines  و Breakthrough ستوده شده‌اند و به نظر می‌رسد که با یکی از بهترین کارگردانی‌های صدا و گرافیک در نسل هشتم طرف هستیم. گان پلی بازی نیز با وجود رخ دادن داستان بازی در جنگ جهانی دوم هنوز روان و لذت بخش بوده است.

در بخش منفی ماجرا، نویسنده گیم‌اسپات از سختی کار با وسایل نقلیه ایراد گرفته و جدا از تعدادی باگ در بخش‌های مختلف بازی، از حالت داستانی بتلفیلد 5 هم انتقاد کرده و آن‌ را تجربه‌ای تقریبا توخالی می‌داند.

سایت پی سی گیمر هم نمره متوسط ۷۹ از ۱۰۰ را به بازی داده و بازی را یک بتلفیلد عالی می‌داند. البته اندی کلی نویسنده این نقد اعتقاد دارد که نباید انتظار بیشتری از بتلفیلد 5 داشته باشید و این بازی انقلابی در سبک شوتر اول شخص ایجاد نمی‌کند. او در نقد خود گفته که بتلفیلد 5 همین حالا هم نقشه‌های زیادی برای لذت بردن و یک حال داستانی برای سرگرم شدن دارد اما همین تجربه با گذشته زمان اضافه شدن بخش‌های جدید مثل حالت بتل رویال بسیار بهتر از گذشته هم خواهد شد.

نمرات بتلفیلد 5

کمترین نمره بتلفیلد 5 به سایت Digital Trends با امتیاز ۶ از ۱۰ اختصاص دارد اما منتقد این وب‌سایت هنوز هم اعتقاد دارد که این عنوان یک تجربه بتلفیلدی قابل قبول است. طراحی عالی نقشه‌ها نکته مثبتی است که در نقد این سایت هم آن را پیدا می‌کنید و جدا از این مورد، نگاه تازه دایس به جنگ جهانی دوم هم در این نقد ستایش شده است.

البته به عقیده گیب گوروین، باگ‌های متعدد و مراحل نچندان هیجان انگیز داستانی باعث می‌شوند تا بتلفیلد 5 در حد و اندازه‌های یک بازی متوسط باقی بماند.

نظر شما در مورد بتلفیلد 5 چیست؟ آیا تا به حال موفق به تجربه این عنوان شده‌اید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی