ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ژست های حرکتی
نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه می‌شود با یک اندروید قدیمی همانند آیفون ۱۰ کار کرد؟

از زمانی که نمایشگر موبایل‌ها هر روز بزرگتر شدند و آرام آرام با کلید‌های عملیاتی خداحافظی کردیم، ژست های حرکتی سر و کله‌شان پیدا شد. به لطف این ژست های حرکتی، حالا کار کردن با ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۳ آذر ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

از زمانی که نمایشگر موبایل‌ها هر روز بزرگتر شدند و آرام آرام با کلید‌های عملیاتی خداحافظی کردیم، ژست های حرکتی سر و کله‌شان پیدا شد. به لطف این ژست های حرکتی، حالا کار کردن با گوشی‌های هوشمند امروزی جذابیت بیشتری پیدا کرده و در حال حاضر حتی کاربران اندرویدهای قدیمی‌تر نیز به دنبال این هستند که کار با ژست های حرکتی را تجربه کنند. خوشبختانه برای این دسته از کاربران اپ‌هایی طراحی شده که با آن‌ها می‌شود حتی روی اندرویدهای قدیمی نیز به ژست های حرکتی بیشتری دست پیدا کرد.

اما از طرفی دسترسی به امکانات این اپ‌ها چندان آسان هم نیست. باید به شما هشدار بدهم که برای اعطای دسترسی‌های لازم به این اپ‌ها باید با استفاده از یک کابل USB موبایلتان را به پی‌سی متصل کنید و به اجرای Android Debugger بپردازید. البته نگران نشوید، اکثر اپ‌های این لیست به طور کامل مراحل انجام این کار را برایتان توضیح می‌دهند تا به مشکل خاصی برنخورید. در ادامه با دیجیاتو و اپلیکیشن هایی که می‌شود به کمک آن‌ها با اندرویدهای قدیمی همانند آیفون ۱۰ کار کرد همراه باشید.

Fluid Navigation Gestures


ژست های حرکتی

Fluid Navigation Gestures به شما اجازه می‌دهد برای گوشه‌های چپ و راست صفحه، ژست های حرکتی کاربردی و جذابی تعیین کنید. خوشبختانه تعداد اکشن‌های لیست شده در Fluid Navigation Gestures کم نیست و شما می‌توانید برای اکشنی‌های پرتکرار خود از ژست های حرکتی این اپ استفاده کنید.

X Home Bar


ژست های حرکتی

در نگاه اول ممکن است فکر کنید که با فعال شدن X Home Bar نحوه کار با موبایلتان کمی شبیه به آیفون ۱۰ شده. این موضوع تا حدی درست است اما اگر دقیق‌تر نگاه کنید می‌بینید که با استفاده از ژست های حرکتی X Home Bar عملکرد موبایل قدیمیتان بیشتر به اندروید ۹ شباهت پیدا کرده. X Home Bar به پایین صفحه موبایل نواری اضافه می‌کند که با کشیدن آن به سمت بالا، راست و چپ به ترتیب به صفحه هوم، صفحه آخرین اپ‌های اجرا شده و کلید بازگشت دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این قادر خواهید بود برای این نوار، اکشن‌های دیگری هم در نظر بگیرید تا کار با یک موبایل قدیمی برایتان ساده‌تر شود.

Navigation Gestures


ژست های حرکتی

از بین تمامی اپ‌های حاضر در این لیست Navigation Gestures جزو شناخته شده‌ترین هاست. ظاهر و عملکرد کلی آن شباهت زیادی به X Home Bar دارد البته با این تفاوت که Navigation Gestures از نظر تعداد اکشن، لیست بلند بالاتری مقابلتان می‌گذارد و به شما اجازه شخصی سازی بیشتری می‌دهد. حتی می‌شود نوار اکشن های Navigation Gestures را تقسیم کرد و در سه جای مختلف از تصویر قرار داد. به لطف این موضوع شما می‌توانید به اکشن‌ها وژست های حرکتی بیشتری دست پیدا کنید.

Swiftly Switch


ژست های حرکتی

در میان اپ‌های حاضر در این لیست Swiftly Switch ساده‌ترین و در عین حال جالب‌ترین عضو مجموعه است. با نصب Swiftly Switch نواری در حاشیه موبایلتان ظاهر می‌شود که با بیرون کشیدن آن لیستی از اپ‌ها، کنترل‌ها و کلید‌های مهم در اختیارتان قرار می‌گیرد. آن وقت فقط کافیست به سراغ آن آن اپ یا کنترلی که دوست دارید بروید تا ظرف چند ثانیه برایتان اجرا شود. خوشبختانه Swiftly Switch قابلیت شخصی سازی هم دارد و شما می‌توانید آنطور که دوست دارید از اپ استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۴ آذر ۱۳۹۷

    فوویو رو یادتون رفتا

  • Reza Bahadori
    Reza Bahadori | ۴ آذر ۱۳۹۷

    این برنامه ها فقط الکی حافظه رم رو درگیر میکنه...بنظرم گوشی باس فابریک خودش باشه همه چیش..
    (البته نظر خودمه)

  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۳ آذر ۱۳۹۷

    لینکاش کو پس

    • نیما فرشین
      نیما فرشین | ۳ آذر ۱۳۹۷

      روی هدینگ‌ها لینک‌ها رو گذاشتم براتون.

مطالب پیشنهادی