ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مهلت ثبت نام در جشنواره وب و موبایل ایران تمدید شد

جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و در دوره جدید آن تاکنون ۲۹۱۷ وبسایت و ۲۵۱۰ اپلیکیشن ثبت نام کرده‌اند. ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۰

جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و در دوره جدید آن تاکنون ۲۹۱۷ وبسایت و ۲۵۱۰ اپلیکیشن ثبت نام کرده‌اند.

با توجه به این استقبال و نیز درخواست هایی که برای تمدید مهلت ثبت وبسایت و اپلیکیشن شده، تیم برگزار کننده این رویداد تصمیم گرفته است که مهلت ثبت نام شرکت کنندگان را تمدید کند. دلیل دیگری که برای این تمدید اتخاذ شده به بازیبینی سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که بنا به دلایل مختلف توسط کمیته داوری رد شده‌اند هم برمی‌گردد. در هر حال مهلت ثبت نام این رویداد تا 5 آذر ماه تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند در وبگاه رسمی این رویداد به طور رایگان ثبت نام کنند.

همچنین یادآوری می‌کنیم ثبت نام زودهنگام با ۵۰٪ تخفیف در اختتامیه و کنفرانس جشنواره وب و موبایل ایران تنها تا انتهای آذر ماه ادامه خواهد داشت. برای ثبت نام در کنفرانس می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

امسال همچنین «گروه‌های ویژه» در جشنواره وب و موبایل ایران حضور دارند. یکی از اهداف این بخش، جداسازی بهترین‌های جدید از بهترین‌هایی است که شانس برنده شدن بالایی دارند، چراکه کسب‌وکار بزرگی هستند.

این گروه شامل بهترین کتاب تالیف یا ترجمه در کارآفرینی، بهترین کتاب تالیف یا ترجمه در کارآفرینی، بهترین سایت از نظر طراحی دیداری، بهترین سایت از نظر ساختار و دسترسی، بهترین اپلیکیشن موبایل، بهترین اپلیکیشن موبایل سال ۹۷ و بهترین وب سایت (کسب و کار) سال ۹۷ است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی