ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید اپلیکیشن دولت همراه با امکان ثبت‌نام کارت سوخت منتشر شد

اپلیکیشن دولت همراه به عنوان هاب متمرکزی از خدمات الکترونیکی دولت به تازگی آپدیتی دریافت کرده که قابلیت جدیدی را به آن اضافه می‌کند. در این نسخه می‌توانید در کنار استفاده از خدمات قبلی، حالا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۷

اپلیکیشن دولت همراه به عنوان هاب متمرکزی از خدمات الکترونیکی دولت به تازگی آپدیتی دریافت کرده که قابلیت جدیدی را به آن اضافه می‌کند. در این نسخه می‌توانید در کنار استفاده از خدمات قبلی، حالا به ثبت نام کارت سوخت هم اقدام کنید.

نسخه جدید اپلیکیشن از ساعاتی پیش در پرتال خدمات دولت همراه و منابع دیگر از جمله ایران‌اپس، کافه‌بازار و اپ‌استور قرار گرفته که می‌توانید همین حالا نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.

متقاضیان می‌توانند پس از نصب اپلیکیشن، با ورود شماره تلفن همراه خود، مراحل ثبت‌نام کارت سوخت را به انجام برسانند. همچنین لازم به ذکر است که افراد با توجه به دو رقم آخر شماره تلفن همراه خود، فقط طبق جدول زمان‌بندی‌شده می‌توانند وارد صفحه ثبت‌نام شوند.

در انتها توجه داشته باشید که جهت استفاده از این اپلیکیشن، باید وی پی ان خود را غیر فعال نمایید. نسخه جدید اپلیکیشن دولت همراه برای پلتفرم‌های iOS و اندروید را می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

همچنین برای آشنایی با خدمات این اپلیکیشن نیز می‌توانید نقد و بررسی این محصول در دیجیاتو را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • bahmantooba
    bahmantooba | ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

    همش دروغ و سرکاریه، قضیه کلید روحانیه، مزخرفترین نرم افزاریه که به عمرم دیدم، اصلا قسمتی برای کارت سوخت نداره ، کلا هم کار نمیکنه سرورش همیشه قطعه، برید کافه بازار نظراتو بخونید

  • Afshar Jokar
    Afshar Jokar | ۵ آذر ۱۳۹۷

    بزام یه فیلم دیگه برای سر کار گذاشتن مردم

مطالب پیشنهادی