ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه جدید Dragon Age احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

به نظر‌ می‌رسد که بعد از مدت‌ها انتظار، استودیو بایوور قصد رونمایی از نسخه جدید Dragon Age را دارد. کیسی هادسون به عنوان مدیرعامل این استودیو خوشنام اعلام کرد که طرفداران مجموعه دراگون ایج باید ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

به نظر‌ می‌رسد که بعد از مدت‌ها انتظار، استودیو بایوور قصد رونمایی از نسخه جدید Dragon Age را دارد.

کیسی هادسون به عنوان مدیرعامل این استودیو خوشنام اعلام کرد که طرفداران مجموعه دراگون ایج باید منتظر اخبار جدیدی در رابطه با این فرنچایز طی ماه آینده میلادی باشند. هادسون می‌گوید که این اخبار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خود او هم برای اعلام آن‌ها هیجان زده است.

اشاره به انتشار اخبار جدید در رابطه با دراگون ایج طی ماه دسامبر و این موضوع که مراسم The Game Awards 2018 هم در همین ماه برگزار می‌شود، این گمانه زنی را به وجود آورده که بایوور قصد انتشار تریلر و رونمایی از نسخه جدید Dragon Age طی همین مراسم را دارد. رونمایی بازی جدید هنوز به طور رسمی توسط بایوور تایید نشده اما از آن‌جایی که ۴ سال از انتشار آخرین نسخه از این سری می‌گذرد، این موضوع چندان دور از انتظار نیست.

نسخه جدید Dragon Age

پیش از این هم کیسی هادسون گفته بود که بایوور صراحتا برای ساخت قسمت‌های بعدی مس افکت و دراگون ایج برنامه دارد و حتی بعضی از تیم‌های این استودیو در حال کار روی پروژه‌هایی مخفی و معرفی نشده‌ای هستند.

از سال 2014 تا امروز، به جز دو محتوای قابل دانلود برای بازی Dragon Age: Inquisition محتوای جدیدی مبتنی بر این سری منتشر نشده است. قسمت اول دراگون ایج در سال 2009 برای پی سی، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد. موفقیت‌های چشم‌‌گیری این نسخه باعث شد تا بایوور با فاصله دو سال نسخه دوم را عرضه کند که در رسیدن به کیفیت قسمت پیشین ناکام ماند.

در نهایت Dragon Age: Inquisition سال 2014 برای کنسول‌های هر دو نسل و پی سی عرضه شد و به عقیده تعداد زیادی از سایت‌ها و نشریات، یکی از بهترین عناوین آن سال محسوب می‌شود. جدا از این موارد، بایوور تایید کرده که طی مراسم TGA  2018 باید منتظر نمایش جدیدی از عنوان مورد انتظار Anthem باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی