ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو نکس دوال اسکرین
تکنولوژی

پرچمدار جدید ویوو احتمالا هفته آینده با نمایشگر دوگانه از راه می‌رسد

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر معرفی موبایلی با نمایشگر دوگانه توسط ویوو به گوش می رسید و حالا این کمپانی با انتشار چند گیف تبلیغاتی برخی ویژگی های آن را رسما تایید کرده است. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر معرفی موبایلی با نمایشگر دوگانه توسط ویوو به گوش می رسید و حالا این کمپانی با انتشار چند گیف تبلیغاتی برخی ویژگی های آن را رسما تایید کرده است.

بر اساس این تیزرهای منتشر شده موبایل با نمایشگر دوگانه ویوو نکس دوال اسکرین نام خواهد داشت و از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین اصلی سه گانه بهره می برد. احتمالا دوربین سوم یک حسگر سه بعدی ToF باشد که با اندازه گیری فاصله کاربر از اشیا کیفیت تصویربرداری و واقعیت افزوده را بهبود ببخشد. گیف دیگری نیز به یک حلقه مدور با نور RGB اشاره دارد که احتمالا به ال ای دی نوتیفیکشن ها ارتباط دارد.

به نظر نمی رسد که ویوو در این موبایل هم از سازوکار کشویی مدل نکس بهره ببرد که چرا که از دوربین اصلی می توان برای ثبت تصاویر سلفی بهره ببرد و نمایشگر پشتی هم نقش منظره را ایفا خواهد کرد.

بر اساس شایعاتی که امروز پیرامون ویو نکس دوال اسکرین منتشر شده این موبایل از ۱۰ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. در همین رابطه تصویری هم به رسانه ها درز کرده که گمان می رود به بیانیه خبری رویداد معرفی گوشی مورد بحث ارتباط داشته باشد.ویوو نکس دوال اسکرین

متن روی تصویر حاکی از معرفی ویوو نکس دوال اسکرین طی سه شنبه هفته آینده در مرکز U+ Fashion Art شانگهای است. با توجه به انتشار این تبلیغات احتمالا این رویداد با واقعیت تطابق دارد.

از دیگر مشخصات مورد انتظار می توان به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ اشاره کرد، هرچند برخی کاربران امیدوارند که ویوو پرچمدار جدید را به چیپست ۷ نانومتری مجهز کند اما احتمال آن بسیار دور از ذهن به نظر می رسد.

 

تماشا کنید: گوشی ویوو نکس از تست مقاومت سر بلند بیرون آمد 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۲ آذر ۱۳۹۷

    چه غوليه ظاهرا كه...در مجموع هم ايده جالبي و خوبي انتخاب كردن

    ولي خب مسئله محافظت از دو سمت شيشه و عمر باتري و رابط كاربري و اصولا كمپاني چيني در كنارش مطرحه?

مطالب پیشنهادی