ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰ لایت
تکنولوژی

طراحی جذاب گلکسی اس ۱۰ لایت در رندرهای منتسب به آن [تماشا کنید]

کانال یوتیوبی Phone Industry با استناد به شایعات و گمانه زنی ها پیرامون گلکسی اس ۱۰ لایت رندری سه بعدی از این گوشی را طراحی کرده که ابعاد مختلف آن را به تصویر می کشد. اگرچه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

کانال یوتیوبی Phone Industry با استناد به شایعات و گمانه زنی ها پیرامون گلکسی اس ۱۰ لایت رندری سه بعدی از این گوشی را طراحی کرده که ابعاد مختلف آن را به تصویر می کشد.

اگرچه پسوند لایت عموما به گوشی با ظاهر قابل قبول و قدرت میان رده اشاره دارد اما بر اساس خبرهایی که گاه و بیگاه از سوی رسانه ها و با استناد به منابع آگاه منتشر می شود، گلکسی اس ۱۰ لایت از نظر توان سخت افزاری در سطح پرچمدارها قرار می گیرد.

از آنجا که طراحی ویدیوی زیر بر گمانه زنی ها متکی است احتمالا در نهایت با طراحی اصلی تفاوت هایی خواهد داشت هرچند بعید است این اختلافات چشمگیر باشد.

موبایلی که در ویدیو شاهد آن هستیم از فلز و شیشه ساخته شده و در پنل عقب دوربینی سه گانه را در خود جای داده است. این سنسورها که در پیکربندی افقی کنار هم قرار گرفته اند تا حدودی از بدنه اصلی برجسته تر هستند و در کنار آنها فلش LED و حسگر ضربان قلب نیز جاخوش کرده اند.

پنل عقب همچنین میزبان سنسور اثر انگشت فیزیکی است و این در حالی است که احتمالا دیگر مدل های سری گلکسی اس ۱۰ به حسگر زیر نمایشگر مجهز خواهند شد، هرچند در برخی موارد به قرار گرفتن این سنسور روی لبه دستگاه نیز اشاره شده است. لبه های پنل عقب نیز مانند جلو منحنی است.

قطر گلکسی اس ۱۰ لایت تنها ۶.۵ میلی متر است و در سمت راست آن کلید پاور و در سمت چپ کلیدهای کنترل صدا و بیکسبی تعبیه شده اند. اسلات سیم کارت و پورت Type-C نیز به ترتیب در لبه های بالا و پایین قرار گرفته اند.

یکی از موارد جالب توجه درباره گلکسی اس ۱۰ لایت احتمال مجهز شدن آن به نمایشگر حفره دار اینفینتی او است که به جای حاشیه های اضافی یا بریدگی تنها یک حفره در گوشه بالای سمت چپ دارد. لبه های این پنل هم مثل دیگر گوشی های گلکسی منحنی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    مضخرف

    • Shabnam
      Shabnam | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

      خفه شو

مطالب پیشنهادی