ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دو مد معرفی نشده Red Dead Online فاش شد

بر اساس باگی که در سیستم مچ میکینگ Red Dead Online دیده شده، بعضی از کاربران دو حالت عرضه نشده برای این بازی را با نام‌های Gun Rush و Gun Rush Team کشف کرده‌اند. بسیاری ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

بر اساس باگی که در سیستم مچ میکینگ Red Dead Online دیده شده، بعضی از کاربران دو حالت عرضه نشده برای این بازی را با نام‌های Gun Rush و Gun Rush Team کشف کرده‌اند. بسیاری از کاربران بازی گزارش کرده‌اند که این نام ‌ها برای چند ثانیه در صفحه مچ میکینگ نمایش داده شده و بعد از آن دوباره ناپدید می‌شوند.

در حال حاضر حدس‌های مختلفی در مورد این حالت‌های بازی معرفی نشده وجود دارد. بسیاری گمان می‌کنند به خاطر وجود یک حالت تک نفره و یک حالت تیمی، Gun Rush احتمالا اسم بخش بتل رویال Red Dead Online خواهد بود. وجود بخش بتل رویال در این بازی پیش از انتشار آن هم تایید شده بود اما راک‌استار هنوز تاریخ انتشار مشخصی را برای آن در نظر نگرفته است.

Red Dead Online

در ضمن و با توجه به این نکته که Red Dead Online هنوز در فاز بتا قرار دارد، مشکلات گسترده بازی باعث شده تا در حال حاضر تمرکز اصلی راک‌استار روی رفع آن‌ها باشد. برای مثال سازندگان بازی اخیرا و با انتشار یک به‌روزرسانی، مشکل بالانس نبودن حالت اقتصادی بخش آنلاین را حل کرده بودند.

راک‌استار پیش از این هم گفته بود که بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 فعلا در حالت آزمایشی قرار داشته و حتی ممکن است پیشرفت بازیکنان در حالت بتا به نسخه اصلی منتقل نشود. جدا از این موارد Red Dead Redemption 2 را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های سال و حتی نسل جاری دانست که البته موفق نشد عنوان بهترین بازی سال از نظر مراسم The Game Awards 2018 را کسب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی