ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فورتنایت
ویجیاتو - بازی

فورتنایت بیشتر از هر بازی دیگری در گوگل جستجو شده است

همان‌طور که با نزدیک شدن به اواخر سال 2018 میلادی انتظار می‌رفت، گوگل لیستی از محبوب‌ترین عبارات جستجو شده طی سال جاری را منتشر کرد. با توجه به این لیست، بازی فورتنایت توانست با کنار ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

همان‌طور که با نزدیک شدن به اواخر سال 2018 میلادی انتظار می‌رفت، گوگل لیستی از محبوب‌ترین عبارات جستجو شده طی سال جاری را منتشر کرد. با توجه به این لیست، بازی فورتنایت توانست با کنار زدن دیگر عناوین، در صدر لیست جستجو شده ترین بازی‌های سال قرار گیرد.

بسیاری از علاقه مندان به بازی‌هایی ویدیویی انتظار داشتند تا عناوینی همچون Red Dead Redemption 2 ،God of War یا حتی Call of Duty: Black Ops 4 را در صدر لیست محبوبترین بازی‌های جستوجو شده در سال 2018 ببینند اما همه‌گیر بودن فورتنایت و رایگان بودن این بازی، صدرنشینی آن را قابل انتظار می‌کرد.

در رتبه‌های دوم و سوم لیست جستجو شده ترین بازی‌های سال 2018 میلادی، به ترتیب عناوین Red Dead Redemption 2 و Fallout 76 قرار گرفته‌اند. قرار گرفتن جدیدترین ساخته راکستار در رتبه‌های بالای لیست دور از ذهن نبود اما قرار گیری فال اوت 76 در رتبه‌ی سوم یک غافل گیری محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید لیست را به صورت کامل مشاهده کنید:

فورتنایت

  1. Fortnite
  2. Red Dead Redemption 2
  3. Fallout 76
  4. Far Cry 5
  5. God of War
  6. Monster Hunter: World
  7. Sea of Thieves
  8. Call of Duty: Black Ops 4
  9. Kingdom Come: Deliverance
  10. Zombs Royale

فورتنایت امروزه به یک پدیده‌ی فرهنگی تبدیل شده است که نه تنها زندگی کودکان و نوجوانان، بلکه والدین را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. چند ماه قبل، وبسایت وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی مدعی شد برخی والدین به دنبال استخدام مربی برای موفقیت فرزندانشان در فورتنایت هستند. این بازی نه تنها در رتبه‌ی نخست لیست محبوبترین بازی جستوجو شده سال 2018 قرار گرفت، بلکه توانست به محبوبترین عبارت جستجو شده در بخش گیف‌های گوگل تبدیل شود.

در گزارش ذکر شده که این کودکان به خاطر عملکرد ضعیف در این بازی بتل رویال مورد تمسخر دیگران قرار می‌گرفتند، به همین دلیل والدینشان تصمیم به انجام چنین کاری گرفتند. در گزارش دیگری نیز ادعا شد که اعتیاد شدید یک دختر 9 ساله به فورتنایت، او را از رفتن به توالت بازداشته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۲۳ آذر ۱۳۹۷

    احه چ بازی گندیه این

مطالب پیشنهادی