ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

توسعه بازی اونجرز در چه مرحله‌ای به سر می‌برد؟

پیش از برگزاری مراسم Game Awards 2018 بسیاری از کاربران انتظار داشتند تا اولین ویدیو از بازی جدید اونجرز نمایش داده شود. اما این انتظار به سرانجام نرسید و انتشار هرگونه اطلاعات از بازی در ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

پیش از برگزاری مراسم Game Awards 2018 بسیاری از کاربران انتظار داشتند تا اولین ویدیو از بازی جدید اونجرز نمایش داده شود. اما این انتظار به سرانجام نرسید و انتشار هرگونه اطلاعات از بازی در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

با اوج گرفتن شایعات و نظرات درخصوص متوقف شدن پروسه ساخت بازی سرانجام کارگردان آن یعنی آقای Shaun Escayg در توییتر خود خبری در خصوص بازی منتشر کرد.

طبق توییت منتشر شده، بازی جدید اونجرز که حاصل همکاری اسکوار انیکس و کریستال داینامیکس است همچنان در مراحل ابتدایی ساخت به سر می‌برد. همچنین Shaun Escayg تایید کرد که به محض رسیدن بازی به یک محدوده قابل قبول اولین اطلاعات از آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اوایل سال 2017 بود که کمپانی مارول تایید کرد برای ساخت بازی‌هایی براساس فیلم‌های ابر قهرمانی خود با استودیو اسوار انیکس همکاری می‌کند. اولین بازی معرفی شده در این حوضه به Avengers اختصاص پیدا کرد.

بازی اونجرز

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط مارول، این بازی دارای خط داستانی منحصر به فرد و جدیدی است. بازی قرار است مملو از شخصیت‌ها و لحظاتی خاطره انگیز برای طرفداران این مجموعه فیلم‌ها باشد.

از ویدیو منتشر شده برای معرفی بازی می‌توان متوجه شد که شخصیت‌هایی نظیر کاپیتان امریکا، هالک، آیرون من و ثور در آن حضور خواهند داشت. وقایع بازی زمانی رخ می‌دهد که تمام اعضای اونجرز زنده هستند اما شکست خورده‌اند و در وضعیت مساعدی به سر نمی‌برند.

با این وجود، همچنان اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست. حتی نمی‌دانیم عنوان دقیق بازی چیست یا برای چه پلتفورم‌هایی قرار است عرضه شود.

درمجموع می‌توان گفت جدیدترین بازی از اونجرز که این روزها ویدیو تبلیغاتی از قسمت جدید فیلم آن هایپ زیادی بین طرفداران ایجاد کرده توسط دو استودیو نام برده در دست ساخت است و به زودی شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آرش پارساپور
    آرش پارساپور | ۲۴ آذر ۱۳۹۷

    نمیخام فن بازی در بیارم ولی تصورم اینه که بازی پیرامون جاستیس لیگ پتانسیل خفن تری نسبت به اونجرز خواهد داشت

    • محمد امین بهتوئی
      محمد امین بهتوئی | ۲۵ آذر ۱۳۹۷

      کاملا موافقم، ولی دی سی جون به لب میکنه تا درست از پتانسیل‌هاش استفاده کنه‌

مطالب پیشنهادی