ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مد تصویر در تصویر برای واتس اپ
نرم افزار و اپلیکیشن

مد تصویر در تصویر به نسخه اندروید واتساپ اضافه شد

حدودا دو ماه پیش بود که با انتشار بتای جدید از واتس اپ نخستین نشانه ها دال بر افزوده شدن مد تصویر در تصویر به این پیام رسان رویت شد. البته کاربران آیفون از ابتدای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

حدودا دو ماه پیش بود که با انتشار بتای جدید از واتس اپ نخستین نشانه ها دال بر افزوده شدن مد تصویر در تصویر به این پیام رسان رویت شد. البته کاربران آیفون از ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی تاکنون از این قابلیت در واتس اپ بهره مند شدند با این حال به نظر می رسید که هواداران اندروید باید تقریبا یکسالی را منتظر ارائه آن بمانند.

حال خبر رسیده که تازه ترین نسخه از واتس اپ برای اندروید امکان نمایش ویدیوهای یوتیوب درون اپلیکیشن را در اختیار کاربرانش قرار داده. البته همین امکان برای ویدیوهای فیسبوکی و اینستاگرامی اشتراک گذاری شده در واتس اپ نیز فراهم شده و چنانچه از این سه پلتفرم ویدیویی را دریافت کردید می توانید بدون نیاز به باز کردن مرورگر یا خروج از محیط گپ ویدیو را همانجا مشاهده کنید.

البته این قابلیت چندان هم پیچیده نیست اما قطعا کاربردهای زیادی برای استفاده کنندگان از واتس اپ دارد و با در نظر داشتن همین مساله مشخص نیست که چرا اضافه شدنش به این پیام رسان متعلق به فیسبوک تا این اندازه زمان برده.

مد تصویر در تصویر برای واتس اپ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • R3Zzza A
    R3Zzza A | ۲۵ آذر ۱۳۹۷

    دوست عزیز picture in picture مد اصلا در iOS پشتیبانی نمیشه، این قابلیت باعث میشه که بتونید تصویر ویدیو کال رو به صورت pip در کل محیط اپهای دیگر و سیستم عامل ببینید. قابلیتی هست که از اندروید ۸ به اندروید اضافه شده و روی اپلیکیشنهایی مثل Skype, Dou و واتس اپ مدتهاست اضافه شده و چیز تازه ای نیست.

مطالب پیشنهادی