ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دیجی‌کالا برنامه‌های خود را برای فروش ویژه یلدای ۹۷ تشریح کرد

مدیران دیجی‌کالا در رویدادی که شب گذشته (۲۴ آذر) در هتل پارسیان آزادی برگزار شد برنامه‌های خود را برای یلدای ۹۷ تشریح کردند. یلدای شگفت‌انگیز ۹۷، از ۲۷ الی ۳۰ آذر ماه برگزار می‌شود و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۰۷:۵۰

مدیران دیجی‌کالا در رویدادی که شب گذشته (۲۴ آذر) در هتل پارسیان آزادی برگزار شد برنامه‌های خود را برای یلدای ۹۷ تشریح کردند. یلدای شگفت‌انگیز ۹۷، از ۲۷ الی ۳۰ آذر ماه برگزار می‌شود و به گفته سعید و حمید محمدی، برندهای ایرانی نقش ویژه‌ای در آن خواهند داشت.

برادران محمدی خبر دادند که اکنون ۱۵ هزار فروشنده در پلتفرم مارکت‌پلیس دیجی‌کالا فعال هستند و برای یلدای ۹۷، بیشتر از ۳ هزار فروشنده فعالیت مستقیم خواهند داشت تا تخفیف‌هایی را روی محصولات خود اعمال کنند. در کنار این فروشندگان، خود دیجی‌کالا نیز تصمیم دارد کالاهای ویژه‌تر را با تخفیف ارائه دهد و به همین شکل، ۲۰۰ هزار کالا در یلدای ۹۷ دیجی‌کالا برای فروش عرضه خواهد شد. آخرین آمار از تنوع کالایی دیجی‌کالا نیز ۸۰۰ هزار کالا اعلام شد.

مدیران دیجی‌کالا همچنین گفتند که کمیسیون فروش برای محصولات باکیفیت ایرانی و کارمزد دیجی‌کالا از فروشندگان محصولات ایرانی که عملکرد مطلوب دارند، صفر است.

حمید محمدی با اشاره به همین نکته گفت: «در فروش‌های مارکت‌پلیس که مربوط به کالای ایرانی هستند و کمیسیون صفر دارند، حتی هزینه ارسال هم از فروشنده دریافت نمی‌شود. در نتیجه نه‌تنها دیجی‌کالا از فروش این محصولات سودی نمی‌برد، بلکه این فرایند هزینه‌های جانبی و عملیاتی هم برای دیجی‌کالا دارد.» سعید محمدی نیز در توضیح چرایی این کار، عنوان کرد که هدف، افزایش جذابیت خرید اینترنتی و گسترده‌تر کردن خریداران آنلاین است: «ما می‌خواهیم برای مخاطبین بالقوه دیجی‌کالا جذابیت ایجاد کنیم تا تعداد بیشتری از افراد تجربه خرید اینترنتی پیدا کنند.»

در این مراسم برندگان چهارمین «جام برترین‌های دیجی‌کالا مگ» نیز در ۹ گروه معرفی شدند. این برندگان بر اساس رای ۴۱۰ هزار نفر انتخاب شدند و برندهایی که در ایران حضور داشتند از جمله کاله، اسنوا و آنر تندیس دریافت کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۵ آذر ۱۳۹۷

    دیجی کالا غلط کرد

مطالب پیشنهادی