ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چالش های بتل پس فورتنایت فصل هفتم [هفته یک و دو]

با شروع فصل هفتمبتل پس فورتنایت فورتنایت مثل همیشه مجموعه وسیعی از محتوای جدید از جمله اسکین ها و ایموت های مختلف به بازی اضافه شده و مطابق معمول به صورت هفتگی ماموریت هایی هم ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

با شروع فصل هفتمبتل پس فورتنایت فورتنایت مثل همیشه مجموعه وسیعی از محتوای جدید از جمله اسکین ها و ایموت های مختلف به بازی اضافه شده و مطابق معمول به صورت هفتگی ماموریت هایی هم به بازی اضافه می شوند که به وسیله آنها می توانید Tierهای جدید را آزاد کرده و اسکین ها و ایموت های بتل پس را دریافت کنید.

 

هفته اول

  • دریافت یک آیتم از هر دسته بندی: برای کامل کردن این چالش فقط نیاز به شانس دارید. محتوای صندوقچه ها همیشه به صورت تصادفی تعیین می شوند، بنابراین سعی کنید هرچقدر که می توانید صندوقچه باز کنید.
  • رقصیدن در مقابل تابلوهای رقص ممنوع: در این چالش اپیک باز هم شما را تشویق به قانون شکنی می کند. برای کامل کردن این چالش فقط باید به نقاط مشخص شده در نقشه زیر بروید و از یکی از ایموت های خود استفاده کنید.
  • کشتن حداقل یک نفر در بازی (5 بازی): همانطور که از تیتر چالش مشخص است، شما باید به هدف اصلی بازی یعنی آدم کشی بپردازید. برای راحت تر کردن کار، می توانید از شاتگان ها که در آخرین آپدیت های بازی تقویت شده اند استفاده کنید و با درگیری با دشمنان از فاصله نزدیک به راحتی چند کیل برای خود دست و پا کنید.

چالش های بتل پس

  • رقصیدن روی سه نقطه تعیین شده: برای رد کردن این چالش به نقاط تعیین شده در نقشه زیر بروید و از ایموت های خود استفاده کنید. نقاط مشخص شده محوطه ای ایجاد شده توسط چند ون، یک لاکپشت آهنی و یک زیر دریایی هستند.
  • صدمه زدن به دشمنان با هدشات (500 واحد دمیج): مهم ترین نکته برای رد کردن این چالش دقت شما در نشانه گیری است. برای راحت تر کردن کار می توانید از استراتژی های مختلفی استفاده کنید. مثلا به بالای تپه ها بروید و سعی کنید کسانی که مشغول حرکت هستند را هدشات کنید. یا در فواصل نزدیک از شاتگان یا کلت استفاده کنید.پ
  • باز کردن صندوقچه های مختلف در یک بازی (چند مرحله ای): در مرحله اول شما باید 5 جعبه مهمات، در مرحله دوم 3 صندوقچه و در مرحله آخر یک مهمات ارسالی را پیدا کرده و باز کنید. پیدا کردن مهمات ارسالی نسبت به دو مرحله اول بسیار سخت تر است چون باید بیشتر زنده بمانید و معمولا همه به سمت جعبه های مهمات ارسالی می روند. برای همین باید سعی کنید زودتر از بقیه به مکان ارسال جعبه های مهمات بروید و با ساختن یک پناهگاه اطراف آن برای خودتان زمان بخرید.
  • کشتن دشمنان در 5 ناحیه مختلف: برای کامل کردن این چالش باید در 5 گیم مختلف و در نواحی مختلف حداقل یک کیل بگیرید. برای این چالش به شما پیشنهاد می کنیم که از همان اول به یک نقطه جدید بروید و شانس خود را از همان اول بازی امتحان کنید.

چالش مخفی

مطابق بتل پس های هفته گذشته در این بتل پس هم بعد از کامل کردن چالش های هفتگی یک صفحه لودینگ جدید برای شما آزاد می شود که معمایی در آن قرار گرفته. با نگاهی به صفحه لودینگ این هفته می توان فهمید که ستاره مخفی روی زیر دریایی نوک قله یخی قرار گرفته.

 

هفته دوم

  • پیدا کردن یک صندوقچه در هفت منطقه مختلف
  • صدمه زدن به شدمنان با انواع مختلف سلاح (5 نوع): برای رد کردن این چالش شما باید نه بر اساس دسته بندی رنگی، بلکه بر اساس نوع سلاح به دیگر بازیکنان صدمه بزنید. این دسته بندی ها شامل سلاح های اتوماتیک (مثل SCAR و M4)، شاتگان ها، کلت ها، SMGها، سلاح های دوربین دار و سلاح های انفجاری می شود.
  • کشتن سه دشمن در ناحیه Snobby Shores یا Fatal Fields (سه نفر): برای رد کردن این چالش از نقشه زیر استفاده کنید و به بخشی از این مناطق بروید که صندوقچه های بیشتری دارند.

چالش های بتل پس 

  • رفتن به دو منطقه تعیین شده در یک بازی (چند مرحله ای): در این چالش شما باید در یک به Snobby Shores و Pleasant Park، در یک بازی به Lonely Lodge و Dusty Divot و در یک بازی دیگر به Frosty Flights و Tomato Temple بروید. این مناطق در نقشه زیر مشخص شده اند.
  • اجرای قطعه های موسیقی: برای این چالش شما باید به مناطق مشخص شده در نقشه زیر بروید و با کمک گرفتن از صفحه موسیقی روبروی هر پیانو موسیقی را خودتان اجرا کنید.
  • برگزاری مسابقه رقص در عمارت متروکه: منظور از عمارت متروکه ساختمان معروف فصل چهارم بود در قسمت شرقی دنیای بازی است. به نقطه مشخص شده در نقشه زیر بروید.
    بعد از رفتن به آنجا به مکانی مشابه تصویر زیر می رسید. در اینجا هر چند ثانیه یکی از کاشی ها روشن می شود و شما با رقصیدن روی آنها امتیاز کسب می کنید
  • کشتن یک دشمن از فاصله بیش از 50 متری: اینجا وقت آن رسیده که اگر اسنایپر نیستید عادت های قدیمی خود را کنار بگذارید و از سلاح های تک تیرانداز استفاده کنید، چرا که از فاصله 50 متری (که در تصویر زیر مشخص شده) بیشترین شانس را برای کیل گرفتن دارید. فقط دقت کنید که برای این درگیری ها عموما به یک بیس یا پناهگاه نیاز دارید. بنابراین کمی روی ساختن سریع ساختمان تمرین کنید.

چالش مخفی

چالش مخفی این هفته در نقشه زیر مشخص شده و در ادامه یک تصویر مکان دقیق آن را نشان می دهد.


دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی