ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰ پلاس
تکنولوژی

انتشار تصاویری دیگر در تایید نمایشگر حفره دار گلکسی اس 10 [به روز رسانی]

روز گذشته یکی از کاربران شناخته شده توییتر به نام Ice Univerce تصویری از محافظ صفحه مربوط به گلکسی اس ۱۰ پلاس را منتشر کرد که در ادامه این تصاویر سر از وبسایت چینی ویبو ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۰

روز گذشته یکی از کاربران شناخته شده توییتر به نام Ice Univerce تصویری از محافظ صفحه مربوط به گلکسی اس ۱۰ پلاس را منتشر کرد که در ادامه این تصاویر سر از وبسایت چینی ویبو در آوردند. عکس های منتشر شده دو بریدگی را در گوشه سمت راست محافظ نمایشگر گلکشی اس ۱۰ پلاس نشان می دهند که در واقع با شایعات قبلی مبنی بر تعبیه شدن حسگرهای دوربین گلکسی اس ۱۰ پلاس در زیر نمایشگر و استفاده از صفحه نمایشگر اینفینیتی او آن همخوانی دارند.

حاشیه گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز با در نظر داشتن تصاویر لو رفته به مراتب باریک تر از نسخه سال قبل آن هستند و حاشیه بالایی آن بریدگی جداگانه ای برای اسپیکر دارد و علاوه بر این انحنای مختصری نیز در لبه های کناری آن مشاهده می شود.

در همان صفحه ویبو همچنین تصاویر دیگری منتشر شده که حاشیه های محافظ صفحه گلکسی اس ۱۰ پلاس را با حاشیه های هواوی میت ۲۰ پرو و همچنین اپل آیفون X مقایسه می کند. اگر خاطرتان باشد در ماه اکتبر نیز صحبت هایی مطرح شد مبنی بر اینکه نرخ نمایشگر به بدنه گلکسی اس ۱۰ پلاس برابر با ۹۳.۴ درصد است که این نرخ در گوشی های گلکسی اس ۹ پلاس، آیفون XS Max و میت ۲۰ پرو به ترتیب برابر با ۸۳.۷، ۸۴.۳ و ۸۷.۸ درصد است. علاوه بر اینها نتایج تست بنچمارک مربوط به گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز چندی پیش منتشر شد و براساس آن پرچمدار مورد بحث حاشیه هایی باریک دارد و نسبت تصویر آن برابر با ۱۹ به ۹ خواهد بود.

گفتنی است طبق انتظارات هر دو گوشی گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس در نمایشگاه MWC که اسفندماه برگزار می گردد رونمایی خواهند شد. البته اشاره کنیم که نمایشگاه رسما از ۲۵ فوریه (یعنی ششم اسفندماه) آغاز به کار میکند اما سامسونگ طبق رسم همیشگی اش پرچمداران تازه خود را کمی زودتر از این موعد رونمایی می کند.

در ادامه از شما دعوت میکنیم تصاویر منتشر شده در وبسایت ویبو را مشاهده نمایید.
گلکسی اس ۱۰ پلاس
مقایسه حاشیه های نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس با آیفون X

مقایسه گلکسی اس ۱۰ پلاس با میت ۲۰ پرو

 

[زمان انتشار خبر نخست: ۵ام دی ۹۷]
به روز رسانی: آیس یونیورس که از افشاکننده های شناخته شده اخبار تلفن های هوشمند به شمار می رود ضمن انتشار عکس از حفره نمایشگر گشی های گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس خاطر نشان کرده که حفره مذکور افکت های بصری گوشی گلکسی A8s را به ارث برده و فضای پیرامونی آن بعد از روشن شدن نمایشگر و شناسایی چهره کاربر شروع به درخشیدن می کند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yahoo8317
    yahoo8317 | ۵ دی ۱۳۹۷

    که چی اخه
    مثلا صفحه رو اینجوری سوراخ کردن که بهتر از ناچ بشه؟
    حالا اون حفره گرد ای8 باز بهتر از اینه

مطالب پیشنهادی