ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی می ۹
تکنولوژی

اولین گوشی‌ شیائومی با دوربین سه‌گانه مشخص شد

شیائومی می ۹ احتمالا اولین موبایل شیائومی با دوربین سه گانه و چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ خواهد بود. بر اساس تحلیل موسسه GF Securities پرچمدارهای آتی می ۹ و می میکس ۴ به نخستین موبایل های شیائومی با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

شیائومی می ۹ احتمالا اولین موبایل شیائومی با دوربین سه گانه و چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ خواهد بود.

بر اساس تحلیل موسسه GF Securities پرچمدارهای آتی می ۹ و می میکس ۴ به نخستین موبایل های شیائومی با دوربین اصلی سه گانه و چیپست ۸ هسته ای و ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ تبدیل خواهد شد.

این پیکربندی دوربین موبایل امسال در چند محصول پرچمدار و میان رده پیاده سازی شد و با توجه به استقبال کاربران از آن احتمالا طی سال آینده به ترندی فراگیر در بازار گوشی های هوشمند تبدیل خواهد شد. شنیده ها حاکی از مجهز شدن سری گلکسی اس ۱۰ به دوربینی از این دست است.شیائومی می ۹بر اساس این گزارش می میکس ۴ میزبان لنزهای پریسکوپ خواهد بود که در دنیای اندروید چندان شناخته شده نیستند. این لنزها سایزی مشابه با مدل های فعلی دارند اما زوم با استفاده از آنها به مراتب بهبود پیدا خواهد کرد.

بر اساس گمانه زنی های فعلی شیائومی می ۹ به نمایشگر ۶.۴ اینچی، باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و تا ۱۰ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. در مورد می میکس ۴ اما خبر چندانی در دست نیست چرا که تنها دو ماه از معرفی نسل فعلی آن می گذرد. با این وجود احتمالا در آینده نزدیک شاهد معرفی نسخه جدید آن با عنوان می میکس ۳ اس خواهیم بود.

دوربین اصلی نسخه فعلی با بهره گیری از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی واید و تله فوتو کیفیتی در حد نوت ۹ دارد و احتمالا در نسخه جدید سنسوری عمق سنج برای بهبود کاربردهای واقعیت افزوده به آن اضافه شود. این دستگاه از رم ۱۰ گیگابایتی و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد و باید دید اژدهای چینی چه تدبیری برای ترغیب کاربران به خرید می میکس ۴ اتخاذ می کند.

 

تماشا کنید: ورود به ویندوز با قابلیت شناسایی چهره شیائومی Mi Mix 3 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی