ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰ پلاس
تکنولوژی

سامسونگ گلکسی اس 10 احتمالاً در پنج نسخه عرضه می شود

سامسونگ یک ماه دیگر قرار است از پرچمداران مورد انتظار خود رونمایی کند. از شواهد اینطور بر می‌آید که غول کره‌ای قصد دارد ۵ مدل از سامسونگ گلکسی اس 10 را عرضه کند. در این ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

سامسونگ یک ماه دیگر قرار است از پرچمداران مورد انتظار خود رونمایی کند. از شواهد اینطور بر می‌آید که غول کره‌ای قصد دارد ۵ مدل از سامسونگ گلکسی اس 10 را عرضه کند. در این بین خبر می‌رسد که احتمالا علاوه بر نسخه‌ی معمولی و پلاس یک نسخه‌ی لایت از این گوشی‌ها نیز وجود خواهد داشت. اما این پایان کار سامسونگ نخواهد بود و چند ماه پس از معرفی پرچمداران جدید، دو نسخه‌ی 5G گلکسی اس 10 نیز معرفی خواهد شد.

نسخه‌ی لایت گلکسی اس 10 بعد از مدت‌ها شاید اولین پرچمدار از سری S سامسونگ باشد که از نمایشگری تخت بهره می‌برد. علاوه بر این، نسخه‌ی دارای حفره‌ی درون نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی نخواهد بود و از طراحی سنتی تر استفاده خواهد کرد.

مدل 5G گلکسی اس 10 احتمالا در دو نسخه‌ی مجزا روانه‌ی بازار شود. یکی از این نسخه‌ها Beyond X نام دارد و دیگری Beyond Bolt که فروشش انحصارا در اختیار سرویس دهنده‌ی مخابراتی ورایزن قرار خواهد داشت و از باتری قدرتمندتری بهره می‌برد. در جدول زیر می‌توانید نگاهی به اطلاعات تکمیلی پرچمداران کره‌ای داشته باشید:

اما نسخه‌ی معمولی این روز‌ها بیش از گذشته خبرساز شده و به نظر می‌رسد تصویری سانسور شده از آن در فضای مجازی دست به دست می‌شود. تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید مربوط به نسخه‌ی وانیلا یا همان نسخه‌ی معمولی گلکسی اس 10 است که البته به شدت سانسور شده اما طراحی دوربین سلفی به طور کامل قابل مشاهده است.

همچنین وجود حاشیه‌ی نسبتا ضخیم‌تر در بخش پایینی نسبت به حاشیه‌ی بالا نشان می‌دهد که این گوشی قرینه نخواهد بود. دوربین سلفی هم به خودی خود دارای حاشیه است که تا حدی امکان استفاده از گوشه‌ی نمایشگر را ناممکن می‌کند.

انتظار می‌رود سامسونگ اول اسفند ماه به رونمایی از گلکسی اس 10 در نسخه‌های لایت، معمولی و پلاس بپردازد و قبول درخواست برای پیش خرید را چند روز بعد از رونمایی آغاز کند. پیش بینی می‌شود اولین نسخه از پرچمداران سامسونگ ۱۷ اسفند وارد بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Khashayar
    Khashayar | ۱۴ دی ۱۳۹۷

    چه خبرهههههه

مطالب پیشنهادی