ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مهلت ارسال آثار به جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران تمدید شد

پیش از این مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران 15 دی ماه تعیین شده بود اما طبق آخرین اخبار این مهلت تمدید شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره آثار ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

پیش از این مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران 15 دی ماه تعیین شده بود اما طبق آخرین اخبار این مهلت تمدید شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را تا پایان دی ماه آماده و ارسال کنند. محمد حاجی میرزایی، دبیر هشتمین جشنواره بازی‌های ودیویی ایران دلیل تمدید مهلت ارسال آثار را استقابل بسیار خوب بازی‌سازان اعلام کرد.

حاجی میرزایی در این خصوص بیان کرد: «با توجه به افزایش چشمگیر جوایز به نسبت جشنواره قبل، شاهد استقبال بسیار خوبی بوده‌ایم. تاکنون حدود 90 اثر به جشنواره ارسال شده و با توجه به اینکه شرط حضور در جشنواره انتشار در بازی در یکی از مارکت‌های معتبر ایرانی یا خارجی است، بازی‌سازان تقاضای مهلت بیشتری برای گرفتن خروجی نهایی و انتشار در مارکت‌های دیجیتالی کرده‌اند.»

جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران

وی همچنین افزود که با توجه به مقدار زمانی که داوران نیاز دارند تا بتوانند تمام بازی‌ها را بررسی کنند، بعید است مهلت ثبتنام باز هم تمدید شود.

حاجی میرزایی تاکید کرد: «براساس فراخوان منتشر شده، بازی‌هایی که در مرحله Soft Lunch و Early access هستند نیز می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.»

او در مورد بازی‌هایی که در بخش بهترین به روز رسانی شرکت کرده‌اند نیز توضیح داد: «پیشتر اعلام کرده بودیم که بازی‌سازان نسخه قبل از به روز رسانی را برای ما ارسال کنند که در این بخش با مشکلاتی از جانب بازی‌سازان روبه‌رو شدیم. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا بازی‌سازان  فهرست کاملی از تغییرات به وجود آمده را به صورت کتبی اعلام کنند.»

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت جشنواره مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی