ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین گوشی تاشوی گوگل با نام پیکسل در دست ساخت است

اینطور که از شواهد پیداست سال ۲۰۱۹ میلادی، زمان حمکرانی گوشی تاشو به شمار می‌رود و بسیاری از کمپانی‌های مختلف قصد دارند تلفن های هوشمند این چنینی خود را معرفی کنند. حال گزارش شده ساکنین ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

اینطور که از شواهد پیداست سال ۲۰۱۹ میلادی، زمان حمکرانی گوشی تاشو به شمار می‌رود و بسیاری از کمپانی‌های مختلف قصد دارند تلفن های هوشمند این چنینی خود را معرفی کنند. حال گزارش شده ساکنین مانیتین ویو نیز به دیگر تولیدکنندگان پیوسته‌اند و برنامه دارند اولین گوشی تاشوی گوگل را تا پایان سال میلادی با نام پیکسل معرفی کنند.

همانطور که می‌دانید سال گذشته کمپانی کالیفرنیایی نه چندان معروف Royole Corporation، اولین شرکتی بود که گوشی هوشمند تاشوی فلکس پای را معرفی نمود. پس از آن سامسونگ و هواوی اعلام کردند قصد دارند تلفن‌های هوشمند بهره‌مند از این طراحی را تولید کنند.

در آن زمان مشخص شد که گوشی تاشو قرار است همانند بریدگی بالای نمایشگر به ترند جدیدی بدل شود و بسیاری از شرکت‌ها چنین محصولی را تولید نمایند. حتی جدیداً شایعاتی مبنی بر تولید گوشی تاشو ال جی هم به گوش می‌رسد.

گوشی تاشوی گوگل

یک وبلاگ نویس روس به تازگی مدعی شده که نسخه‌های مختلفی از تلفن‌های هوشمند پیکسل در دست قرار گرفته و در میان آنها گوشی تاشو گوگل نیز دیده می‌شود. با این وجود هیچ جزئیاتی از مشخصات، تاریخ عرضه یا حتی زمان معرفی آن منتشر نشده و خبر‌ تولید چنین تلفن هوشمندی در حد شایعه‌ باقی مانده است.

کارشناسان باور دارند که مدتی طول خواهد کشید تا گوشی تاشوی گوگل به بازار تلفن‌های هوشمند عرضه گردد چرا که این امکان وجود دارد ساکنین مانتین ویو تا دو نسل چنین دستگاهی تولید نکنند و به بررسی شرایط بازار و میزان فروش دیگر محصولات این چنینی بپردازند.

گوگل چند وقتی است در فرآیند تولید گوشی تاشوی سامسونگ شرکت کرده و با کمپانی کره‌ای همکاری نموده است. حتی چند وقت پیش گوگل پشتیبانی سیستم عامل اندروید از گوشی های تاشو را رسماً اعلام کرد و سخنگوی این شرکت در بیانیه‌ای مدعی شد که سیستم عامل اندروید به صورت پیش فرض از دیوایس های تاشو پشتیبانی خواهد کرد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به فلکس پای، اولین گوشی با نمایشگر تاشو [تماشا کنید]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۶ دی ۱۳۹۷

    یه پیکسل و کلی باگ و دردسر تازه، پیش به سوی اینکه فقط بگیم ما زودتر درست کردیم های گوگل

مطالب پیشنهادی