ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی Razer Raptor معرفی شد

ریزر امسال با یک مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی به نام Raptor در لاس وگاس حضور یافت و  به این ترتیب برای نخستین بار وارد عرصه نمایشگرهای مستقل شد. طبق اعلام ریزر این محصول قرار است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

ریزر امسال با یک مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی به نام Raptor در لاس وگاس حضور یافت و  به این ترتیب برای نخستین بار وارد عرصه نمایشگرهای مستقل شد. طبق اعلام ریزر این محصول قرار است که اواخر امسال با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار وارد بازار شود.

Raptor که برای گیمینگ با پی سی ساخته شده حاشیه های بسیار باریکی دارد و به یک سیستم مدیریت سیم در بخش پشتی اش مجهز شده؛ به بیان دیگر شرکت سازنده تعدادی کابل سبز رنگ را برای مدیریت ورودی های دستگاه بدون آنکه خللی در طراحی آن ایجاد کند در بخش پشتی در نظر گرفته که حاوی کابل های HDMI، Display Port، USB-C و USB-A می شود.

در مورد خود مانیتور هم باید بگوییم که با دیگر نمایشگرهای گیمینگ پیشرفته موجود در بازار برابری می کند: این محصول ۲۷ اینچی رزلوشنی برابر با ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز دارد و نرخ پاسخگویی آن از یک هزار ثانیه تا ۷ زارم ثانیه متغییر خواه بود.

روشنایی این نمایشگر نیز ۴۲۰ نیت عنوان شده و پشتیبانی از تکنولوژی HDR برای آن فراهم گردیده شده (هرچند مشخص نیست که منظور ریزر کدام نسخه از استاندارد HDR بوده). این نمایشگر یک ایراد مهم دارد و آن اینکه صرفا از تکنولوژی FreeSync شرکت AMD پشتیبانی می کند و خبری از فناوری G-Sync انویدیا در آن نیست.

ریزر در ساخت در ساخت این محصول از کاربرد هیچ ماده ای مضایقه نکرده؛ بدنه این مانیتور از آلومینیوم مصنوعی ساخته شده و در بخش پشتی اش هم ترکیبی از فلز و پارچه به کار رفته. و از آنجا که با محصولی از شرکت ریزر طرف هستیم رشته های نوری LED در رنگهای متنوع نیز دورتادور پایه دستگاه را احاطه کرده.

Raptor از تکنولوژی تصویر در تصویر پشتیبانی می کند؛ بدان معنا که میتوانید چندین تصویر را به صورت همزمان روی آن مشاهده کنید. قابلیت میرور کردن صفحه موبایل های ریزرفون ۲ از طریق ارتباط USB-C نیز برای این مانیتور فراهم شده تا بتوانید محتوای اسمارت فون خود را روی یک صفحه بزرگ همراه با ماوس و کیبورد اجرا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۱۷ دی ۱۳۹۷

    نرخ پاسخگویی باید به میلی ثانیه بنویسید

مطالب پیشنهادی