نمایشگرهای عجیب و غریب و غول پیکر ال جی را میتوان پای ثابت نمایشگاه CES هر سال خواند. این شرکت امسال نیز با ارائه یک بروزرسانی قابل توجه برای تکنولوژی نمایشگر کریستال ساوند خود که پیشتر در رویداد سال قبل رونمایی شد به لاس وگاس آمده است.

نسخه جدید از این فناوری که یک نمایشگر ۸۸ اینچی 8K OLED است (البته هنوز تصویری هم از آن به بیرون درز نکرده) قادر است صدای دالبی اتم ۳.۲.۲ کاناله را از طریق پنل خود تولید کند و این یعنی کاربران این تلویزیون ضمن برخورداری از کیفیت تصویر عالی به صدایی فوق العاده هم برای تماشای فیلم دسترسی خواهند داشت.

البته شرکت ال جی دیسپلی هنوز از برنامه های خود برای عرضه این نمایشگرها حرفی به میان نیاورده با این حال تردیدی نیست که در آینده نزدیک آنها را به بازار عرضه میکند.

در این نمایشگرها صدا از داخل پنل تولید می شود

این شرکت همچنین برای علاقمندان به برنامه های سریع نیز خبرهای خوشی را به CES 2019 آورده است و در کنار نمایشگر ۶۵ اینچی 8K OLED خود از یک پنل ۶۵ اینچی 4K OLED با کمترین زمان پاسخگویی تصاویر حرکتی (یعنی ۳.۵ هزارم ثانیه)  هم رونمایی کرده. ال جی اعلام کرده که این پنل برای تماشای فیلم های اکشن و رویدادهای ورزشی ایده آل است و البته گیمرها هم میتوانند بهترین استفاده را از آن ببرند.

اشاره کنیم که ال جی در این رویداد از محصولات دیگری هم رونمایی کرده که از آن جمله میتوان به پنل اولد ۱۲.۳ اینچی و همچنین نمایشگر مرکزی اولد پلاستیکی با ابعاد مشابه برای خودروها اشاره کرد. نمایشگر مفهومی ۲۷ اینچی Neo Art ال جی نیز یک مانیتور پورتابل با بهره گیری از USB-C است.

ال جی در لاس وگاس از یک مانیتور ۲۷ اینچی 4K با حاشیه های ۲.۷ میلیمتری رونمایی کرد و یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی 4K با مصرف برق ۲.۸ وات را هم که برای لپ تاپ ها ایده آل است به نمایش گذاشت.