ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برند G-SYNC Ultimate انویدیا معرفی شد

در نطق نمایشگاه CES 2019، شرکت انویدیا اعلام کرد که قصد دارد نمایشگرهای G-SYNC HDR را از این پس تحت عنوان G-SYNC Ultimate مطرح سازد. برند HDR سال گذشته در CES معرفی شد و استانداردهای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

در نطق نمایشگاه CES 2019، شرکت انویدیا اعلام کرد که قصد دارد نمایشگرهای G-SYNC HDR را از این پس تحت عنوان G-SYNC Ultimate مطرح سازد. برند HDR سال گذشته در CES معرفی شد و استانداردهای بالایی را وعده می‌داد.

در حال حاضر تنها دو مانیتور ASUS ROG Swift PG27UO و Acer Predator X27 توانسته‌اند در سطح کیفی مورد نظر قرار بگیرند و گواهی G-SYNC Ultimate را دریافت کنند.

انویدیا حالا سه رده بندی مختلف از G-SYNC در اختیار دارد: G-SYNC Ultimate ،G-SYNC و G-SYNC Compatible برای برخی مانیتورهای FreeSync شرکت AMD. برای مثال نمایشگرهای گیمینگ فرمت بزرگ (BFGDها) ۶۵ اینچی انویدیا در رده‌بندی G-SYNC Ultimate می‌گنجند. اچ پی هم اخیرا اعلام کرد که نمایشگر ۶۵ اینچی و ۵ هزار دلاری‌اش به اسم Omen X 65 Emperium نیز به زودی عرضه می‌شود و انویدیا در نطق خود اعلام داشت مدل‌های بعدی در فوریه ۲۰۱۹ به بازار خواهند آمد.

با عرضه مانیتورهای بیشتر همگام با تکنولوژی‌های HDR و G-SYNC، انویدیا آماده است تا کنترل بخش بزرگ‌تری از بازار را عهده‌دار شود. این موضوع سبب می‌شود تا مردم به خرید کارت‌های گرافیک GeForce RTX هم علاقه بیشتری نشان دهند تا مدل Radeon شرکت رقیب یعنی AMD.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۱۷ دی ۱۳۹۷

    چه خبر عالی ای حالا خیلی راحت مانیتور مخصوص گیم میشه تشخیصش داد ادمو از سردرگمی نجات میده

مطالب پیشنهادی