ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دسکتاپ HP Omen Obelisk با کارت گرافیک RTX و پردازنده Core i9 به‌روز خواهد شد

اگر با کامپیوترهای خاص HP که Omen Obelisk نام دارند آشنایی دارید می‌دانید که می‌توان آن‌ها را به راحتی ارتقا داد و حالا در CES 2019 نوبت به آن رسیده که جدیدترین کارت‌های گرافیک انویدیا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

اگر با کامپیوترهای خاص HP که Omen Obelisk نام دارند آشنایی دارید می‌دانید که می‌توان آن‌ها را به راحتی ارتقا داد و حالا در CES 2019 نوبت به آن رسیده که جدیدترین کارت‌های گرافیک انویدیا یعنی خانواده RTX و پردازنده‌های قدرتمند Core i9 برای این کامپیوتر دسکتاپ عرضه شود.

کامپیوترهای اوبلیسک چند ماه پیش در تابستان با پایه قیمت هزار دلاری معرفی شد ولی اگر به دنبال دستگاهی قدرتمند هستید به راحتی می‌توانید این رقم را دو یا سه برابر کنید. اوبلیسک به‌روز شده حالا قدرتمندتر و گران‌تر از گذشته است و تا نسل نهم پرازندده‌های Core i9 اینتل، AMD و گرافیک RTX 2080Ti انویدیا را پشتیبانی می‌کند. محصولی که تابستان امسال معرفی شده بود می‌توانست تا ۳۲ گیگابایت رم Hyper X DDR4 درون خود جای دهد ولی حالا این میزان به ۶۴ گیگابایت افزایش یافته.

گرچه مدل جدید از لحاظ ظاهری هیچ تفاوت عمده‌ی ظاهری با مدل اصلی دارند اما برای فضای بیشتر، یک جایگاه M.2 SSD دیگر به آن اضافه شده. برای کنترل دمای قطعات دستگاه نیز از سیستم خنک‌سازی مایع استفاده شده.

همراه با کامپیوتر دسکتاپ، یک نمایشگر جدید با نام Omen X Emperium 65 نیز معرفی شد که ساندبار داخلی دارد. سال پیش CES نمایشگر غول‌پیکر ۶۵ اینچی بدون حاشیه‌ای را معرفی کرد و حالا پس از یک سال نمونه‌ای ارتقا یافته از آن را در CES 2019 به همراه خود آورده. این نمایشگر عظیم حالا از فناوری G-Sync انویدیا با نرخ ریفرش ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر به گونه‌ای طراحی شده که در تاریکی به خوبی قابل مشاهده باشد اما پورت‌های پشت دستگاه چندان قابل دسترس و مشاهده نیستند بنابراین سنسورهای مجاورتی نوری برای آن‌ها در نظر گرفته شده و زمانی که حرکت و نزدیک شدن جسمی را حس کنند روشن می‌شوند.

این نمایشگر از ماه فوریه با قیمت ابتدایی ۴۹۹۹ دلار و دسکتاپ اوبلیسک با قیمت پایه ۲۲۴۹ دلار از ماه مارس به فروش می‌رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی