ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت خودرو در بازار تهران و کرج + جدول

در روزهای گذشته، قیمت جدید کارخانه ای خودروهای داخلی اعلام شد. در این شرایط مسئولان و شرکت های خودروساز معتقدند افزایش قیمت کارخانه ای خودرو، تعادل بازار و کاهش قیمت محصولات را به دنبال دارد ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

در روزهای گذشته، قیمت جدید کارخانه ای خودروهای داخلی اعلام شد. در این شرایط مسئولان و شرکت های خودروساز معتقدند افزایش قیمت کارخانه ای خودرو، تعادل بازار و کاهش قیمت محصولات را به دنبال دارد اما به اعتقاد کارشناسان، افزایش تولید و عرضه، شرط لازم کاهش و ثبات قیمتها در بازار است.
با افزایش قیمت و عدم تقاضا در بازار، رکود مهمان صنعت خودروسازی شده است. در این میان قطعه‌ سازان برای احیای دوباره، خواهان افزایش قیمت کارخانه‌ها بوده و مصرف کنندگان با توجه به شرایط پیش آمده و ناتوانی خود در تامین مخارج زندگی تمایلی به افزایش قیمت نداشتند. اما با توجه به تمام این مسائل سرانجام تکلیف قیمت محصولات خودروسازان در 22 دی ماه مشخص شد و این ‌بار بازار خرید و فروش خودرو از افزایش قیمت کارخانه‌ها در شوک فرو رفت و به عقیده برخی از فعالان بازار در آستانه اعلام قیمت خودرو های داخلی بازار همچنان راکد باقی مانده است.
نکته مهم در قیمت‌هاى جدید خودروسازان این است که قیمت‌ها تقریبا نزدیک به قیمت بازار است، حالا کسانی که برای سرمایه‌گذاری، خودرو پیش خرید کرده بودند و هم اکنون راهی جز انصراف از قرارداد و باز پس گیری پول خود ندارند، آیا خودروسازان میتوانند این سونامی و سیل بزرگ انصراف دهندگان را پاسخ دهند؟
استعلام قیمت خودرو های داخلی از بازار تهران و کرج:قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی