ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰ پلاس
تکنولوژی

تصویر زنده منتسب به گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ خبر از دوربین سلفی دوگانه می دهد

سامسونگ قرار است اول اسفند ماه سال جاری در سان فرانسیسکو در مراسمی از ترکیب نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود رونمایی کند. مراسمی که انتظار می‌رود در آن حداقل سه گوشی هوشمند جدید سامسونگ را ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

سامسونگ قرار است اول اسفند ماه سال جاری در سان فرانسیسکو در مراسمی از ترکیب نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود رونمایی کند. مراسمی که انتظار می‌رود در آن حداقل سه گوشی هوشمند جدید سامسونگ را نظاره گر باشیم. یکی از این گوشی‌ها سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس است که دارای چهار دوربین پشتی و دوربین دوگانه‌ی سلفی در نمایشگر حفره دار است.

شاید کمی بیش از یک ماه تا رونمایی رسمی از این گوشی باقی مانده باشد اما امروز یک تصویر زنده‌ی جدید مربوط به سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد. به نظر می‌رسد که شایعات صحیح باشند چرا که در این تصویر می‌توان دوربین دوگانه‌ی سلفی را مشاهده کرد که در گوشه‌ی بالای سمت راست نمایشگر قرار گرفته است. علاوه بر این می‌توان متوجه شد که حاشیه‌ها حتی از گلکسی اس 9 پلاس نیز باریک‌تر شده‌اند.

همانطور که مشاهده می‌کنید کیفیت تصویر منتشر شده از این گوشی به شدت پایین است و نمی‌توان حتی به درستی تایید کرد که این گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس هست یا خیر.

به نظر می‌رسد که این تصویر درون اتوبوسی که به مقصد دانشکده‌ی سووان حرکت می‌کرد گرفته شده است. این دانشکده محلی است که ساختمان‌های اصلی غول کره‌ای در آن بنا شده است و  تنها یک لحظه بی دقتی از کارمند سامسونگ کافی بود تا این عکس در اینترنت پخش شود.

طبق گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد که این گوشی با این که هم اندازه‌ی گلکسی نوت 9 است، اما وزن کمتری نسبت به آن خواهد داشت. همچنین حفره‌ی موجود در نوار بالا آنطور که به نظر می‌آید فضای نمایشگر را اشغال نکرده و جا برای آیکون‌های دیگر در نوار بالایی سیستم عامل وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که وجود حسگر اثر انگشت درون نمایشگر نیز تایید شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hossein M۹۸
    Hossein M۹۸ | ۲۷ دی ۱۳۹۷

    خسته شدیم از این همه تصویر که به ساسونگ اس۱۰ ربط میدین بسه دیگه یکم صبر کنین منتشر میشه

مطالب پیشنهادی