ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویدیوهای جدید The Division 2 با محوریت جزییات نقشه‌ها و مناطق ممنوعه [تماشا کنید]

یوبیسافت دو ویدیو جدید از بازی The Division 2 منتشر کرده که هر کدام از آن‌ها روی یکی از بخش‌های جدید گیم‌پلی این عنوان تمرکز دارند. ۷ ماه از انتشار ویروس گذشته و واشنگتن در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

یوبیسافت دو ویدیو جدید از بازی The Division 2 منتشر کرده که هر کدام از آن‌ها روی یکی از بخش‌های جدید گیم‌پلی این عنوان تمرکز دارند.

۷ ماه از انتشار ویروس گذشته و واشنگتن در حال تبدیل شدن به یک خرابه بزرگ است. در زمان عرضه، این بازی از سه منطقه ممنوعه مختلف پشتیبانی می‌کند که کاربر می‌تواند فعالیت‌های گوناگونی را در آن‌ها انجام دهد. همچنین ۲ بخش دیگر هم برای حالت PVP بازی در دسترس خواهند بود.

این ۳ منطقه آلوده هر کدام از ویژگی‌های مختص به خودشان بهره برده و در بخش‌های غرب، شرق و جنوب نقشه بازی پراکنده شده‌اند. هر اتفاقی ممکن است در این مناطق رخ دهد و باید در انتخاب دوستانی که با آن‌ها قصد سفر به این مناطق را دارید، حسابی دقت کنید.

یوبیسافت فول داده تا در این مناطق کارهای گوناگونی برای انجام دادن وجود داشته باشد و شما با هر بار تجربه The Division 2 با مجموعه جدیدی از ماموریت‌ها روبرو شوید که با توجه به محیط‌های مختلف بازی، سختی و دشواری هر کدامشان متفاوت خواهد بود.

شما می‌توانید حضور در منطقه‌های آلوده را همراه با دیگر کاربران تجربه کنید یا ریسک انجام ماموریت در آن‌جا را تنهایی به جان بخرید. به طور کلی این مناطق نسبت به سایر نقاط نقشه خطرناک‌تر هستند و حضور در آن‌ها با ریسک بیشتری همراه است.

بنابراین افرادی که تصمیم به انجام ماموریت در چنین محل‌هایی می‌گیرند بهتر است از لحاظ تجهیزات در وضعیت خوبی به سر ببرند. در ضمن یک منطقه ممنوعه خطرناک‌تر هم در زمان عرضه بازی در دسترس خواهد بود که هیچ قانونی در آن‌جا حکم‌فرما نیست و هر خطری می‌تواند منجر به مرگ شخصیت شما و از دست رفتن منابع شود.

جز موارد ذکر شده، سه نقشه جداگانه و خارج از بخش داستانی هم در بازی The Division 2 وجود خواهد داشت که در هر کدام از آن‌ها از حالت‌های بازی مختص به خود بهره برده و شما می‌توانید آن‌ها را با حضور دیگر کاربران تجربه کنید.

بازی The Division 2 در تاریخ ۲۴ اسفند سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. پیش از این هم تریلری با محوریت محتوای بخش داستانی بازی منتشر شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی