ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی تاشو سامسونگ
تکنولوژی

هرآنچه درباره گوشی تاشو سامسونگ می دانیم

گوشی تاشو سامسونگ بزودی رونمایی می شود و آنطور که خبر رسیده وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین موسوم به CMIIT آن را تایید کرده است. بنابراین اگر شایعات قبلی درست از آب در بیایند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

گوشی تاشو سامسونگ بزودی رونمایی می شود و آنطور که خبر رسیده وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین موسوم به CMIIT آن را تایید کرده است. بنابراین اگر شایعات قبلی درست از آب در بیایند میتوان انتظار داشت که محصول فوق در جریان رویداد دوم اسفند سامسونگ یا MWC 2019 رونمایی شود.

شرکت کره ای پیشتر تایید کرده بود که سری گلسی اس ۱۰ آن در تاریخ دوم اسفندماه و در جریان کنفرانس خبری اختصاصی آن معرفی می شود و همزمان خاطرنشان کرد که گوشی تاشو آن نیز احتمالا در این کنفرانس به تماشا گذاشته می شود. البته سامسونگ مستقیما این مساله را تایید نکرد اما بیلبوردهایی که پیشتر در رابطه با کنفرانس Fold خود در پاریس نصب کرده این نوید را به ما میدهند.

مشخصات گوشی تاشو سامسونگ

سامسونگ گوشی تاشو خود را در جریان کنفرانس توسعه دهندگان سال قبل به نمایش گذاشت منتها در آن زمان گوشی درون یک قاب حجیم قرار داشت و نمی شد بدنه آن را به خوبی مشاهده کرد. با در نظر داشتن آنچه گفته شد امکان مشاهده جزئیات این موبایل برای حاضران در سالن فراهم نبود و صرفا میتوانستیم ببینیم که دستگاه نمایشگر ثانویه کوچکی در بخش پشتی بدنه اش دارد که با تا شدن دستگاه نیز فعال می گردد. روشن بود که دستگاه سیستم عاملی ندارد و سامسونگ احتمالا در این مدت سخت مشغول بهینیه سازی نرم افزار آن بوده.

گوشی تاشو سامسونگ

طبق پیش بینی ها این گوشی  به نمایشگر ۷.۳ اینچی Infinity Flex مجهز خواهد بود (درحالت باز شده) و نمایشگر ثانویه آن نیز ابعادی برابر با ۴.۶ اینچ دارد. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این موبایل نیز برابر با ۵۱۲ گیگابایت است و یک باتری بزرگ نیز تامین انرژی مورد نیازش را بر عهده دارد. توان پردازشی گوشی تاشو سامسونگ از طریق اسنپدراگون ۸۵۵ تامین می گردد و احتمالا نسخه دیگری از آن با اگزینوس ۹۸۲۰ در دست تهیه است.

قیمت گوشی تاشو سامسونگ

براساس پیش بینی های قبلی این گوشی برچسب قیمتی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار خواهد داشت اما آنطور که یکی از مدیران سامسونگ (نامی از وی فاش نشده) به یکی از نشریات کره ای گفته گوشی تاشو این شرکت با قیمتی دو برابر موبایل های پریمیم روانه بازار می شود و در نتیجه باید مورد مصرف قوی داشته باشد.

در اینجا شاید بد نباشد اشاره کنیم که منظور از گوشی های پریمیم محصولاتی نظیر گلکسی نوت ۹، آیفون XS و دیگر موبایل های همرده با آنهاست. منظور از مورد مصرف قوی نیز میتواند شکل نهایی دستگاه و بالاخص نمایشگر باشد که امکان اجرای همزمان سه اپلیکیشن را برای کاربر فراهم می کند ضمن آنکه امکان تبدیل آن به تبلت و استفاده از دستگاه برای سرگرمی نیز برای کاربر فراهم خواهد بود.

نام گوشی تاشو سامسونگ

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید گوشی جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-F9000 تاییدیه سازمان فناوری اطلاعات چین را دریافت کرده که میتوان با اطمینان آن را همان گلکسی فولد خواند. البته اینکه در نهایت این گوشی چه اسمی دارد هنوز مشخص نیست اما سامسونگ پیشتر علامت تجاری گلکسی فولد را رسما ثبت کرده و پیشتر نیز بسیاری از نام گلکسی اف برای اشاره به آن استفاده کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۳۰ دی ۱۳۹۷

    قیمت ۲ هزار دلار باشه‌ بهتره‌ یه نوت خریداری‌ کنیم‌ و یه‌ تبلت گلکسی تب‌ اس ۴ یا ۵

مطالب پیشنهادی