ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اشاره ال جی به تاریخ معرفی و ویژگی خاص G8 تینکیو [تماشا کنید]

امروز ویدیوی جدیدی توسط ال جی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد کمپانی کره‌ای قصد دارد پنجم اسفندماه رویدادی در کنگره‌ جهانی موبایل بارسلونا برگزار کند. بدون شک طی این مراسم از پرچمدار ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

امروز ویدیوی جدیدی توسط ال جی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد کمپانی کره‌ای قصد دارد پنجم اسفندماه رویدادی در کنگره‌ جهانی موبایل بارسلونا برگزار کند. بدون شک طی این مراسم از پرچمدار جدید شرکت یاد شده یعنی ال جی G8 تینکیو رونمایی خواهد شد.

کارشناسان باور دارند در این ویدیو کلیپ، به ویژگی خاصی برای پرچمدار بعدی ال جی اشاره می‌شود و احتمال دارد پشتیبانی از ژست حرکت دست نیز به این موبایل اضافه شود.

در این ویدیو کلیپ، کاربر با تکان دادن دستش از چپ به راست، موجب می‌شود که عبارت «با لمس خداحافظی کنید» روی صفحه سفید نمایان گردد. همین کاربر با تکان دادن دستش در جهت مخالف، باعث پاک شدن عبارت قبلی شده و پس از آن جمله‌ی دیگری روی صفحه نمایان می‌شود.

این جمله مشخص می‌کند که کمپانی ال جی قصد دارد روز پنجم اسفند ماه رویدادی برای معرفی پرچمدار جدیدش برگزار نماید و زمان و مکان دقیق آن نیز روی صفحه حک گردد.

با توجه به این ویدیو کلیپ، به نظر می‌رسد تولید کننده‌ی معروف کره ای قصد دارد ویژگی خاص تازه‌ای به پرچمدار بعدی خود یعنی ال جی G8 تینکیو اضافه نماید. بدین ترتیب کاربر دیگر برای ارتباط با این گوشی‌ نیازی به لمس مستقیم نخواهد داشت و قادر خواهد بود با ژست حرکتی، تلفن هوشمند پیشرفته ال جی را کنترل نماید. البته تا به حال شایعاتی درباره‌ این موبایل منتشر نشده و هیچ افشاگری به این قابلیت جدید اشاره نکرده است.

پیشتر شایعه شده بود که ال جی G8 تینکیو به نمایشگر دوم مجهز خواهد شد و این موبایل با اضافه شدن آن از یک صفحه نمایش ۷ اینچی بهره خواهد برد. اما انتشار رندر‌های جدید از این موبایل شایعه را تکذیب کرد و پست‌های مدیر  رئیس بخش ارتباطات جهانی ال جی تمامی امید طرفداران این برند را نقش بر آب نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Behrooz A
    Behrooz A | ۳ بهمن ۱۳۹۷

    ال جی همیشه تو استفاده از فناوری های جدید با ریسک بالا پیشرو بوده

مطالب پیشنهادی