ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

۱۵ دقیقه ابتدایی رزیدنت اویل 2 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

مدت زمان زیادی به انتشار نسخه بازسازی رزیدنت اویل 2 باقی نمانده و به همین مناسبت سایت IGN دو ویدیو ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این عنوان را منتشر کرده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، می‌توان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

مدت زمان زیادی به انتشار نسخه بازسازی رزیدنت اویل 2 باقی نمانده و به همین مناسبت سایت IGN دو ویدیو ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این عنوان را منتشر کرده است.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، می‌توان رزیدنت اویل 2 را در نقش لیان اس کندی یا کلیر ردفیلد تجربه کرد. بر اساس گفته منتقدان، ظاهرا در صورت انتخاب هر کدام از این شخصیت‌ها تجربه شما چندان متفاوت نیست و تنها شاهد تغییراتی در کلیت داستان بازی خواهیم بود. در دو ویدیو این پست، ۱۵ دقیقه ابتدایی حضور لیان و کلیر در این بازی را شاهد هستیم. کلیر برای ملاقات برادر خودش یعنی کریس به این شهر آمده و لیان نیز اولین روز کاری خود به عنوان پلیس راکون سیتی را تجربه می‌کند.

البته و بر اساس اطلاعاتی که اخیرا از رزیدنت اویل 2 منتشر شده، لیان و کلیر تنها شخصیت‌های قابل بازی در این عنوان نخواهند بود و طی بخش‌های مختلف و بعد از به پایان رساندن بخش داستانی هم به قسمت‌های جدیدی از بازی دسترسی پیدا خواهیم کرد که در نسخه کلاسیک این مجموعه هم حضور داشتند.

همان‌طور که از این ویدیوها مشخص است، فضاسازی محیط و شکل زامبی ها تحت تاثیر استفاده از موتور RE Engine و موفقیت رزیدنت اویل 7 تغییرات زیادی نسبت به نسخه پیشین رزیدنت اویل کرده است. ساعاتی پیش هم نمرات سایت های معتبر به رزیدنت اویل 2 منتشر شد که خبر از موفقیت این بازی در ارائه یک تجربه ترسناک و در عین حال وفادار نسبت به نسخه اصلی خود می‌دهد.

از این نکته هم نباید غافل شد که سازندگان بازی در کپکام این موضوع را تایید کرده‌اند که در صورت موفقیت رزیدنت اویل 2، سراغ ساخت محتوا برای این بازی خواهند رفت. رزیدنت اویل 2 جمعه همین هفته برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • poison1364
    poison1364 | ۳ بهمن ۱۳۹۷

    پلیر فیلم ها تو اپ جدید دیجیاتو وقتی ماکسیمایز میکنم اکثر اوقات دچار مشکل میشه.. پخش میکنه اما قاب قبلی (مینیمال) روش فریز شده و نصف تصویر رو گرفته!! لطفا رسیدگی کنید.

مطالب پیشنهادی