ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چهره زیبای جهنم در تریلر جدید Far Cry New Dawn [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Far Cry New Dawn منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از داستان و دنیای این بازی را در اختیار ما قرار می‌دهد. مانند قسمت پنجم، داستان این قسمت هم در منطقه Hope ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

تریلر جدیدی از بازی Far Cry New Dawn منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از داستان و دنیای این بازی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

مانند قسمت پنجم، داستان این قسمت هم در منطقه Hope Country روایت می‌شود و این بار دشمنان اصلی ما، خواهران دو قلوی میکی و لو هستند که قصد دارند بعد از اتفاقاتی که در پایان فار کرای 5 رخ داد، کنترل منطقه را با استفاده از ابزارهایی مانند غارت و جنگ به دست آورند.

یکی از نکات جالب در رابطه با New Dawn به حضور شخصیت منفی قسمت پنجم یعنی جوزف سید برمی‌گردد که در این بازی در نقش یک دوست قهرمان بازی ظاهر خواهد شد. بعد از شروع غارت‌های میکی و لو، گروهی از مردم که شامل شخصیت اصلی Far Cry New Dawn هم می‌شود به جوزف رجوع کرده و از او برای نجات دادن منطقه درخواست کمک می‌کنند.

در ضمن و با وجود آن‌که محیط بازی با فار کرای 5 یکسان است، معماری و رنگ‌بندی آن به طور کل و به خاطر انفجار هسته‌ای تغییر کرده و با جلوه‌های بصری متفاوتی نسبت به گذشته روبرو خواهیم شد.

در بخش گیم‌پلی بازی هم به نظر تفاوت خاصی با سایر قسمت‌های مجموعه فار کرای وجود ندارد. مانند همیشه وسایل نقلیه متفاوتی در محیط بازی وجود دارند که از آن‌ها می‌توانید برای جابجا شدن بین نقاط مختلف نقشه استفاده کنید. سلاح‌های زیادی برای استفاده کردن وجود دارند و با استفاده از روش‌های متفاوتی می‌توانید دشمنان خود را از بین ببرید.

بازی Far Cry New Dawn که طبق اعلام یوبیسافت کار ساخت آن به پایان رسیده در تاریخ ۲۶ بهمن برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • meiyou
    meiyou | ۴ بهمن ۱۳۹۷

    فقط گرافیکو ببینید ? ??
    من نمیدونم چرا بازیسازای عزیز ایرانی بیخیال یونیتی نمیشن!

مطالب پیشنهادی