ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپاد تاچ
تکنولوژی

نسخه‌ بتای iOS 12.2 از تولید دو آیپد جدید و نسل هفتم آیپاد تاچ خبر می‌دهند

ماه گذشته شایعاتی منتشر شد که اپل قصد دارد نسل هفتم آیپاد تاچ را توسعه دهد تا آن را در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه کند. حال توسعه دهنده‌ای به نام Steve Troughton-Smith با انتشار پستی در توییتر مدعی شده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

ماه گذشته شایعاتی منتشر شد که اپل قصد دارد نسل هفتم آیپاد تاچ را توسعه دهد تا آن را در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه کند. حال توسعه دهنده‌ای به نام Steve Troughton-Smith با انتشار پستی در توییتر مدعی شده کد‌هایی در نسخه‌ی بتای سیستم عامل  iOS 12.2 پیدا کرده که از تولید دو آیپد جدید و نسل هفتم آیپاد تاچ خبر می‌دهند.

آیپاد تاچ

Troughton-Smith موفق شده در این نسخه‌ی بتا، چهار کد مختلف برای آیپد‌های جدید پیدا کند. از آنجایی که اپل آیپد‌هایش را در دو نسخه‌ی مختلف  بر اساس پشتیبانی از وای فای یا ارتباط شبکه‌ای عرضه می‌کند، این توسعه‌ دهنده باور دارد سال آینده کمپانی کوپرتینویی آیپد مینی ۵ و یک آیپد اقتصادی جدید معرفی خواهد کرد. ادعایی که با گزارش Digitimes در این زمینه تطابق دارد.

بر اساس گفته‌های Troughton-Smith، تبلت‌های جدید به تکنولوژی Face ID مجهز نخواهند شد و آیپد تازه صفحه نمایشی ۹.۷ اینچی خواهد داشت. به نظر می‌رسد که اپل سعی دارد در تبلت‌های اقتصادی خود سراغ قابلیت Touch ID برود تا هزینه تولید و قیمت این محصولات را پایین نگاه دارد چرا که پیاده سازی فناوری دوربین‌های True-Depth برای Face ID هنوز هزینه بالایی می‌برد. البته این امکان وجود دارد که چیپست‌های جدیدی جایگزین A8 قدیمی شوند که در آخرین آیپد اقتصادی این شرکت بکار رفته بود.

آیپاد تاچ

علاوه بر این در همین کد‌ها، اشاراتی به نسل هفتم آیپد تاچ شده و به نظر می‌رسد اپل دستگاه پخش جیبی خود را فراموش نکرده است. آیپاد تاچ نسل 7 به یک صفحه نمایش ال سی دی ۴ اینچی و چیپست A8 مجهز شده بود. علاوه بر این در بدنه‌ی این گجت یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی تعبیه شده بود و سنسور ۱.۲ مگاپیکسلی دیگری نقش دوربین سلفی را در آن ایفا می‌کرد.

اگر اپل بخواهد آیپد تاچ جدیدش را به فناوری روز مجهز کند، بدون شک شاهد ارتقای بسیاری از مشخصات و ویژگی‌ها در نسل هفتم این گجت خواهیم بود.

آیپاد تاچ

البته دیروز محصولات جدیدی از اپل موفق شدند که گواهینامه‌های کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) کسب کنند. بر اساس این گواهینامه‌ها انتظار می‌رود که اپل آیپد‌های سال ۲۰۱۹ را در شش نسخه مختلف عرضه کند. این اطلاعات با ادعای‌های توسعه‌ دهنده‌ی یاد شده خوانایی ندارد و باید دید بالاخره اپل در موعد مقرر چند آیپد جدید معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی