ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ده میلیون کاربر کنسرت مارشملو در فورتنایت را مشاهده کردند

این روزها می‌توان اپیک گیمز را یکی از كمپانى هاى پیشرو در پشتیبانی از بازی خود دانست. فورتنایت با تکیه بر برنامه ریزی و خلاقیت بالای سازندگان خود در بازه‌های زمانی مختلف لایو ایونت یا ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۹

این روزها می‌توان اپیک گیمز را یکی از کمپانى هاى پیشرو در پشتیبانی از بازی خود دانست. فورتنایت با تکیه بر برنامه ریزی و خلاقیت بالای سازندگان خود در بازه‌های زمانی مختلف لایو ایونت یا برخی وقایع زنده را تجربه می‌کند که از جذابیت بسیار بالایی برخوردارند.

حتی اگر یکی از طرفداران پروپا قرص موسیقی الکترونیک نباشید، شاید اخبار و حواشی مربوط به آرتیستی با نام مارشملو را شنیده باشید. آرتیستی که نام اصلی او کریستوفر کامستاک است اما با استفاده از یک ماسک و پوشش سفید روی صحنه می‌رود به خاطر این نوع پوشش در شبکه‌های اجتماعی شهرت بالایی کسب کرده است.

با همکاری این آرتیست و اپیک گیمز امروز شاهد برگزاری اولین کنسرت موسیقی در یک بازی ویدیویی بودیم که میلیون‌ها کاربر فورتنایت آن را از نزدیک مشاهده کردند. مهم‌ترین نکته در خصوص این کنسرت این بود که اپیک گیمز از وقایع زنده خود درس گرفت و این بار آن را بدون هیچ محدودیت و مشکلی برای کاربران پیاده سازی کرد.

پس از آماده شدن قسمتی از نقشه فورتنایت و قرار گرفتن یک استیج بزرگ در بازی، راس ساعت مشخص شده قابلیت شلیک و کشتن یکدیگر از کاربران داخل سرورها سلب شد و آن‌ها توسط صدای درون بازی دعوت به حضور در کنسرت دی‌جی مارشملو شدند.

حتی کاربرانی که پیش از شروع کنسرت کشته شده بودند نیز دوباره در بازی حضور پیدا کردند تا بتوانند در این کنسرت شرکت کرده و آن را از نزدیک مشاهده کنند. به این ترتیب، کاربران در مقابل استیج جمع شدند و با یکدیگر در اولین کنسرت مجازی تاریخ بازی‌های ویدیویی شرکت کردند.

هنر اپیک گیمز در طراحی و اجرای این کنسرت واقعا قابل تحسین است. در کنار نور پردازی رنگارنگ و موسیقی شاد و پرانرژی، در بخش‌هایی از کنسرت قابلیت پرش بلند به کاربران داده شد و در موقعیتی دیگر کاربران توانستند در نبود جاذبه در فضای استیج به پرواز در بیایند تا حس شادی و انرژی ناشی از حضور در یک کنسرت به بهترین شکل به آن‌ها منتقل شود.

این کنسرت زنده را می‌توان اولین مشارکت یک بازی ویدیویی و یک هنرمند از عرصه موسیقی دانست که به زیبایی هرچه تمام‌تر پیاده سازی شد و ده میلیون کاربر طی ده دقیقه در آن شرکت کردند و لذت بردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Mahdi Alvansaz Yazdi
    Mohammad Mahdi Alvansaz Yazdi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

    جل الخالق ?

مطالب پیشنهادی