ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چگونه در Ultimate Team فیفا 19 میلیونر شویم

چندی پیش در دیجیاتو خواندید چرا خرید و باز کردن پک‌های طلایی در فیفا 19 اصلاً ایده خوبی نیست و اغلب اوقات کاربر را متوجه ضررهای فراوان می‌کند؛ پس از آن نیز وعده دادیم روشی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

چندی پیش در دیجیاتو خواندید چرا خرید و باز کردن پک‌های طلایی در فیفا 19 اصلاً ایده خوبی نیست و اغلب اوقات کاربر را متوجه ضررهای فراوان می‌کند؛ پس از آن نیز وعده دادیم روشی پیش رویتان قرار خواهیم داد که امکان جمع کردن صدها هزار و حتی میلیون‌ها سکه مجازی درون بازی را به کمک پک‌های نقره‌ای و برنز فراهم می‌کند.

واضح است یکی از اصلی‌ترین انتقاداتی که به مجموعه بازی‌های فوتبالی الکترونیک آرتز نسبت داده می‌شود، خاصیت «پول بده تا برنده باشی» است؛ پرداخت‌های درون برنامه‌ای به شکل آزاردهنده‌ای در فیفا 19 تاثیرگذار هستند و به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت هرکسی پول بیشتری خرج می‌کند تیم قدرتمندتری داشته و خیلی زودتر از آنچه تصورش را بکنید می‌تواند برترین کارت‌های بازیکن حاضر در بازی را بدست آورده و در مقابل شما صف بکشد.

اما خوشبختانه همواره ترفندها و راه و روش‌هایی وجود دارند که می‌تواند به کاربران کمک کند بدون مصرف حتی یک دلار، با کمی حوصله و دقت مقدار چشمگیری سکه به جیب زده و به آنچه رویایش را در سر دارند دست پیدا کنند. خصوصاً در فیفا 19 که به طور کلی نرخ بازار نقل و انتقالات بازیکنان نسبت به سال‌های گذشته با شکست زیاده همراه بوده است.

تجربه سابق کارشناسان و کاربرانی که از ترفند مورد بحث در گذشته استفاده کرده‌اند ثابت کرده حتی با کمترین نرخ سرمایه گذاری اولیه (مثلاً 15 دلار یا 250 هزار سکه) می توان بین 10 الی 20 میلیون سکه جمع آوری کرد و در عین حال چند ترکیب درجه یک از لیگ‌های معتبر اروپایی مثل پریمیرلیگ و سری آ با چند آیکان در اختیار داشت.

نکات کلیدی برای میلیونر شدن در FUT 19 به چند ترفند تجاری و مجموعه مینی گیم‌های SBC خلاصه می‌شوند که می‌بایست با هوشیاری و دقت بالا صورت بگیرد. پس خط به خط با این مطلب همراه بوده و نکات لازم آن را روی کاغذ یادداشت نمایید. با دیجیاتو همراه باشید.

اصلاً این SBC چیست؟

با انتشار فیفا 17 بخش جدیدی به Ultimate Team اضافه شد با نام Squad Building Challenges که به نوعی یک مینی گیم داخلی را ارائه می‌نمود. این قسمت به شدت مورد توجه و استقبال هواداران قرار گرفت تا جایی که امسال شاهد مانور غنی توسعه دهنده روی آن هستیم و از دیدگاه خود من نیز یکی از سرگرم کننده ترین بخش‌های آلتیمیت تیم به شمار می‌رود.

SBC در واقع مینی گیمِ ترکیب چیدن است؛ تصور کنید سرمربی باشگاه خاصی هستید و مدیرعامل از شما خواسته تا با رعایت چند الگوی مشخص، بازیکن خریداری کرده و ترکیبی با معیارهای معین بسازید. مثلا شما تنها می‌توانید 3 بازیکن از لیگ انگلیس داشته باشید، یا می‌بایست حداقل 2 نفر با ملیت پرتغالی در ترکیب قرار دهید.

الگوریتم اصلی این چالش‌ها تنظیم کردن کمیستری تیم و گاهی اوقات میانگین امتیازات بازیکنان است، ولی به تبع کیفیت جایزه‌ای که انتظارتان را می‌کشد فاکتورهای مورد نیاز جهت پیگیری افزایش یافته و ممکن است انجام یکی از آنها بسیار سخت یا هزینه‌بر باشد.

به عنوان مثال برای انجام فلان SBC باید کمیستری تیم 85 و حداقل امتیاز میانگین بازیکنان 80 بوده، در سوی مقابل نباید بیشتر از 5 بازیکن از یک لیگ مشترک باشند و حداقل 2 بازیکن نیز می‌بایست در باشگاه رئال مادرید توپ بزنند. حل چنین چالشی در مرحله نخست نیاز به تفکر دارد.

واضح ترین خواسته استفاده از بازیکنان رئال مادرید است، پس حداقل دو بازیکن از این باشگاه خریداری کرده و 3 بازیکن دیگر را طوری مدیریت می‌کنیم که مجموعا 5 بازیکن از لالیگا باشند تا کمیستری تا جای ممکن بالا رفته باشد. بعد از آن می‌بایست وجه مشترکی (مثل ملیت اسپانیایی) از یک یا چند بازیکن استفاده شده برداشت کرد و مابقی را به ترتیب برای بالا بردن کمیستری تا آخرین نفر چیدمان نمود.

علاوه بر این وب سایت‌های متعددی در سطح اینترنت وجود دارند (مثل FUTBIN) که کم هزینه ترین و بهترین ترکیب‌های ممکن برای حل هر SBC را ارائه می‌کنند. پس با دانش بر این قضیه قدم ‌های لازم جهت میلیونر شدن در FUT 19 را آغاز می‌نماییم.

تاکید مجدد: هرگز پک طلایی نخرید!

فیفا 19

در مطلبی جداگانه سعی کردیم شما را قانع کنیم خریداری پک‌های طلایی به هیچ وجه به صرفه نیست؛ همه روزه در هر لحظه هزاران پک طلایی در سراسر جهان باز می‌شود و در بازار نقل و انتقالاتِ بازیکنان، به اندازه بی‌شماری کارت طلایی وجود دارد و از طرفی احتمال متضرر شدن به شکل واضحی بالا است.

کافی است ساده ترین پک ویژه به قیمت 7500 سکه را بخرید تا نهایتاً نصف آن مبلغ با فروش آیتم‌هایش به حسابتان برگردد. در حالی که کارت‌های نقره‌ای و برنز به دلیل دقیقاً خلاف موضوع اشاره شده، در بازار نقل و انتقالات خیلی کم هستند و از طرفی SBC‌هایی وجود دارند که به الزام استفاده از کارتی مشخص، قیمت آن را بسیار بالا برده و شانس سوددهی را نیز افزایش می‌دهند. پک‌های طلایی به اندازه کافی به لطف انجام مسابقات آنلاین و آفلاین و انجام SBC‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد.

ترفند پیش‌رو کمی زمان می‌برد اما در طولانی مدت تضمین می‌نماید بدون خرج حتی یک دلار می‌توانید کریستیانو رونالدو، رود گولیت، نیمار، پله و هر کارت گران قیمت دیگری که دوست دارید را در ترکیب اصلی تیم‌تان داشته باشید و در عین حال میلیون‌ها سکه در حساب باشگاهتان باقی بماند.

کارت‌ها را فقط در زمان گرانی بازار بفروشید

این روش یکی از بهترین راه‌هایی است که تنها نیازِ آن صبر و حوصله است؛ به مرور زمان به موجب انجام مسابقات و جایزه‌های روزانه و هفتگی کارت‌های بی‌شماری به باشگاه شما اضافه می‌شوند که ممکن است در همان لحظه هیچ ارزشی نداشته باشند.

اما گاهی اوقات به صورت مقطعی یک SBC فعال می‌شود که به علت نیاز مبرم به فلان کارت، قیمتش را به شکل سرسام آوری بالا می‌برد و حتی ممکن است آن را به یکی از نایاب‌ترین آیتم‌های بازی تبدیل نماید. مثلاً پنجشنبه شب‌ها ساعت 21:30 به وقت تهران هنگامی که Marquee Matchup از راه می‌رسد، اغلب کاربران تشنه انجامِ فوری آن هستند و سریعاً سراغ تهیه کارت‌های لازم می‌روند.

آن هم در حالتی که شاید اگر کارت‌های لازم مارکی مچاپ را در بازار بفروشید به مراتب بیشتر از جایزه‌ای که انجام آن به شما می‌دهد سود خواهید کرد. پس اگر متوجه شدید یکی از آیتم‌های مورد نیاز را از قبل در باشگاهتان داشته‌اید، بهترین زمان برای فروش را در اختیار دارید (اصلاً فریب اسم پر زرق و برق جایزه‌ای که ممکن است از SBC دریافت کنید را نخورید).

به عنوان مثال یکی از مارکی مچاپ‌های ماه گذشته باعث شد کارت نقره‌ای بازیکنان Liga NOS (لیگ پرتغال) در بازار نقل و انتقلات نیست و نابود شوند و حضور 3 کارت لازم در باشگاه من درآمدی 27 هزار سکه‌ای برایم همراه داشت. یا در مثالی دیگر اخیراً که SBC ویژه لیگ انگلیس فعال شده، قیمت بسیاری از آیتم‌های مربوطه را بالا برده و یک کارت برنزی بازیکن ولورهمپتون که قبلاً 200 سکه هم نمی‌ارزید، 10 هزار سکه (نرخ حداکثری) فروش رفت.

تقریباً تمام کارت‌هایی که در بازی وجود دارند در مقطعی خاص گران می‌شوند، حتی اگر فلان آیتم (مثلا کارت‌های طلایی معمولی لیگ آرژانتین) در بازار نایاب نشوند و مثلا 20 تا از آنها را در باشگاه داشته باشید، فروختن هرکدام از آنها با قیمت 700 سکه، 14 هزار سکه برایتان خواهد داشت؛ فکرش را هم نکنید جایزه آن SBC بیشتر از این حرف‌ها نصیبتان کند.

فقط پک نقره‌ای و برنز بخرید

هیچوقت طلایی نخرید؛ می‌دانم از تکرار این مسئله خسته شده‌اید، اما باور کنید خیلی حیاتی است. وقتی به صفحه خرید پک‌های نقره‌ای رفته، ایمن ترین گزینه خرید پک 2500 سکه‌ای و در صفحه برنزی پک 400 سکه‌ای خواهد بود. حال به شما توضیح خواهیم داد چرا.

پک ساده برنزی 12 آیتم در اختیارتان قرار می‌دهد؛ کف قیمت فروش هر کارت در بازار (چه بازیکن چه مصرفی) 200 سکه است. این یعنی حداقل 2400 سکه. فرض می‌گیریم برخی آیتم‌های برنزی مثل لباس و تمرینات فروش نروند، ولی کمینه کارت‌های قابل فروش 1000 سکه است که با احتساب هزینه 400 سکه‌ای اولیه، یعنی 600 سکه سود خالص.

در نگاه اول این رقم خیلی پایین است، اما شانس این را هم در نظر بگیرید که ممکن است یکی از حداقل 3 بازیکنی که در این پک‌ها دریافت می‌کنید، به علت نیاز در SBC خاصی بسیار گران قیمت باشد. یا کارت فیتنس تیمی هم به تنهایی در بازار 600 الی 800 سکه فروخته می‌شود.

بگذارید مثالی از تجربیات خودم بزنم؛ با 15 هزار سکه حدود 35 پک برنزی 400 سکه‌ای خریداری کردم. در میان آیتم‌های بی‌شمار به دست آمده تقریباً 10یا 11 کارت بازیکن نصیبم شد که همگی بیشتر از 1000 سکه ارزش داشتند، یعنی بازگشت بیش از 10 هزار سکه از مبلغ مصرفی. چند کارت فیتنس تیمی و همینطور چند بازیکن 500 یا 600 سکه‌ای نیز مابقی هزینه اولیه را بازگرداند.

فقط در همین مرحله 15 هزار سکه مصرف شده بازگشت داده شد؛ حال می‌توان مابقی آیتم‌ها را نیز که در بدترین حالت ممکن 5000 سکه اضافی ارزش دارند فروخت. یا با ترفندی دیگر سایر بازیکنان را به باشگاه فرستاد و در موعد مناسب (مبحث قبلی) به فروش رساند. تمام این فرآیند هم بیشتر از 20 دقیقه زمان نمی‌برد.

20 دقیقه همان زمانی است که انجام یک بازی از شما وقت می‌گیرد و 500 الی 900 سکه جایزه می‌دهد؛ در حالی که با این روش بیشتر از 5000 سکه سود کرده‌اید و تعداد زیادی کارت بازیکن و یا مصرفی هم به باشگاهتان اضافه شده است. در مورد پک‌های نقره‌ای هم دقیقاً ماجرا از همین قرار است، منتها با این تفاوت که اگر خوش شانس باشید سود چشمگیری می‌کنید، ولی در سوی مقابل ممکن است درآمد بالایی هم نداشته باشید و فقط پول مصرفی بازگردانده شود. چون به هر حال سرمایه گذاری اولیه بالاتر از پک‌های برنزی است.

چراییِ انجام SBC ویژه لیگ‌ها

در هنگام نگارش این مطلب چالش اکثر لیگ‌های فیفا 19 فعال شده و در حال حاضر فقط لالیگای اسپانیا باقی مانده است. این دست از SBC‌ها از کاربر می‌خواهد ترکیبی با امتیازی مشخص از هر باشگاه حاضر در آن لیگ را بسازد تا به ازای هرکدام جایزه‌ای داده و نهایتاً نیز یک کارت بازیکن ویژه و نسبتاً قدرتمند را از طریق Player Pick ارائه نماید.

برای سرمایه گذاری در این چالش‌ها کمی دیر شده، ولی در هر صورت توصیه می‌کنیم داخل آنها گشته و لیگ‌های پرطرفداری که از کاربر طلب کارت برنزی یا نقره‌ای می‌کنند را یادداشت نمایید؛ سپس به داخل باشگاه خودتان رفته و قیمت آیتم‌های مربوطه را بررسی کنید، بدون شک سود مناسبی در بطن آنها نهفته است. چراکه معمولاً SBC‌های یاد شده بیشتر روی کارت‌های برنز و نقره‌ای که کمتر باز می‌شوند تاثیر می‌گذارد تا کارت‌های طلایی.

در این مقطع زمانی پیشنهاد می‌شود به هیچ وجه آیتم‌های مرتبط با لالیگای اسپانیا را نفروشید و منتظر بمانید تا SBC لیگ مربوطه فعال شود؛ به خصوص کارت‌های نقره‌ای و برنز. در این مجموعه چالش‌ها معمولاً امتیاز بالا درخواست نمی‌شود، پس اگر کارت طلایی بازیکن لالیگایی با امتیاز بالاتر از 84 دارید، آن را در صورت صلاحدید تبدیل به سکه کنید.

دقیقاً با پک‌های نقره‌ای و برنزی چه کنیم؟

وقتی یک پک نقره‌ای یا برنزی باز می‌کنید در مرحله اول ببینید آیا بازیکنان دریافت شده مربوط به یکی از لیگ‌های دارای چالش هستند یا خیر؛ اگر احیاناً قصد دارید آن را انجام دهید که هیچ، اگر نه آن را بفروشید.

نکته قابل توجه این است وقتی می‌بینید از فلان کارت تنها 4 نسخه در بازار وجود دارد و مثلا 3 عدد از آنها بالای 5000 سکه ارزش دارند و یکی هم با قیمت 1000 سکه لیست شده، به گزینه با قیمت پایین‌تر توجهی نکنید و نرخی معادل اغلب کارت‌ها تنظیم نمایید. چراکه در کوتاهترین زمان ممکن موردِ ارزان فروش رفته و قیمت کارت دوباره متعادل و گران می‌شود.

اگر کارت نقره‌ای یا برنزی بی ارزشی دریافت کردید، فوراً آن را با قیمت 200 یا 300 سکه نفروشید؛ حتماً آیتم مورد بحث را به باشگاه فرستاده و منتظر بمانید تا مارکی مچاپ یا لیگ مرتبطی در بخش SBC‌ها فعال شود. گاهی اوقات هم Weekly Objective از کاربر می‌خواهد مثلا با بازیکنان نقره‌ای یا برنزی از یک لیگ معلوم چند مسابقه انجام دهند تا جایزه‌ای دریافت شود؛ سعی کنید در همان روزهای ابتدایی هفته به هدف مورد نیاز دست پیدا کرده و سپس کارت‌ها را با قیمت بالا بفروشید. یک سری نکات کوچک هم در این رابطه وجود دارند که توصیه می‌شود به آنها توجه نمایید:

  • اگر از کارتی دو یا چند عدد داشتید، اضافی‌ها را نفروشید و آنها را در ترنسفر لیست تا موعد گرانی نگهداری کنید.
  • کارت فیتنس بازیکنان را با نرخ 150 (مناقصه) و 200 (خرید آنی) سکه لیست کنید.
  • کارت Rare فیتنس تیمی را با نرخ 600 و 1000 سکه لیست کنید؛ کمینه قیمت 800 سکه است و قطعاً به صورت مناقصه‌ای سود خواهید کرد، از طرفی برخی از بازیکنان تنبل تشریف دارند و بدون جستجوی کافی همان کارت 1000 سکه‌ای شما را در صفحه نخست بازار خریداری می‌کنند.
  • اکثر کارت‌های پزشکی، قرارداد، لباس و مربی با کمی حوصله با نرخ 200 سکه فروش خواهند رفت (مگر موارد خاص).
  • فروش کارت‌های توپ، تمرین، استادیوم و لوگو بسیار سخت است، اگر از آنها استفاده نمی کنید Quick Sell را انتخاب نمایید (هرچند این مورد زیاد توصیه نمی‌شود).
  • همیشه آیتم‌ها را با مدت زمان 1 ساعته در بازار نقل و انتقالات قرار دهید تا در صورت عدم فروش بتوانید با نرخ به‌روز دوباره اقدام کنید.

برای بازیکنانی که بیشتر از 200 سکه می‌ارزند، همیشه سعی کنید پایین‌ترین نرخی که در بازار وجود دارد را برای فروش انتخاب نکنید. مثلا اگر یک آیتم نقره‌ای در بازار با حداقل قیمت 1500 سکه فروخته می‌شود، شما آن را 1700 یا 1800 سکه لیست نمایید. شاید در تلاش نخست کارت مورد بحث فروش نرود، اما به احتمال زیاد در مدت زمان 24 الی 48 ساعت سود مناسبی نصیبتان می‌کند. اگر باز هم نشد، حداکثر 100 سکه قیمت را پایین بیاورید.

نکته‌ای مهم در مورد کارت‌های In Form (تیم هفته - مشکی رنگ)

اگر احیاناً از طریق یکی از پک‌هایی که به هر دلیلی جایزه گرفتید، یک کارت In Form (همان کارت‌های مشکی رنگی که تحت عنوان تیم هفته یا TOTW عرضه می‌شوند) نصیبتان شد، به هیچ وجه آن را همان موقع نفروشید.

اگر به اندازه‌ای خوش شانس هستید که مثلاً لیونل مسی مشکی یا مورد مشابهی دریافت کردید که بهتان تبریک می‌گویم، نان‌تان در روغن است و اصلاً نیازی به این ترفندها برای کمی سود بیشتر نیست. اما اگر کارت ویژه شما مبلغی بیشتر از 15000 سکه نداشت، حداقل یک هفته یا دو هفته صبر پیشه کنید.

چون تا هنگامی که این کارت‌ها از طریق پک ارائه می‌شوند، به صورت مداوم تعدادشان در بازار نقل و انتقالات افزایش می‌یابد، اما پس از آنکه TOTW جدیدی منتشر شد، دیگر دسترسی به آن کارت میسر نیست و به علت مصرف آنها در برخی SBC‌ها، آمار حاضر در بازار رفته رفته کمتر شده و به تبع آن قیمت نیز بالاتر می‌رود. ناگفته نماند تیم هفته هر چهارشنبه ساعت 21:30 به وقت تهران در دسترس قرار می‌گیرد.

سرمایه گذاری در کارت‌های In Form

بین بازه زمانی چهارشنبه شب (ابتدای انتشار یک TOTW جدید) تا شنبه شب، کارت‌های In Form با امتیاز پایین‌تر از 82 یا 81 در کمترین قیمت ممکن، مثلاً بین 10500 سکه الی 11500 سکه در بازار یافت می‌شوند. اگر حدود 50 هزار سکه در حسابتان دارید بهترین زمان برای سرمایه گذاری روی این کارت‌ها همین موقع است.

3 یا 4 کارت مشکی رنگ جذاب خریداری نمایید و از همان ترفند بخش قبلی برای سوددهی استفاده نمایید. خصوصاً قیمت کارت‌های ویژه با امتیاز 81 یا 82 گاهی اوقات بعد از گذشت یک یا دو هفته به 15000 الی 20000 هزار سکه نیز می‌رسند.

برای این منظور در قسمت خریداری بازیکن، کیفیت کارت را روی Special قرار داده و حداقل و حداکثر قیمت خرید آنی را 10000 و 11250 سکه قرار دهید. حواستان باشد اشتباهی کارت‌های بی مصرف Champions League آبی رنگ را خریداری نکنید. گفتنی است نرخ Quick Sell این دست از کارت‌ها حداقل حدود 9900 سکه است، پس اگر به هر دلیلی نیاز به بازگشت پولتان داشتید نگران نباشید، ضرر چندانی متوجهتان نخواهد شد.

ساده از فروش کارت‌های ارزان قیمت نگذرید

یکی از اشتباهاتی که اغلب کاربران انجام می‌دهند این است که وقتی متوجه می‌شوند فلان کارت مصرفی (مثلاً لباس یا لوگوی باشگاه) 200 سکه می‌ارزد و سریع هم در بازار نقل و انتقالات فروش نمی‌رود، آن را فوراً Quick Sell می‌کنند.

اغلب این کارت‌ها (در دسته برنز تا طلایی) بین 3 الی 36 سکه Quick Sell می‌شوند؛ اما بهتر است تمام‌شان را در ترنسفر لیست با کمترین نرخ ممکن یعنی همان 200 سکه قرار دهید. کافی است یکی از آنها به صورت اتفاقی فروش برود تا از مجموع فروش فوری آنها بیشتر سود کنید.

به علاوه حتی اگر 60 یا 70 مورد از این دست کارت‌ها داشته باشید به مرور، طی چند هفته حداقل نیمی از آنها فروش خواهد رفت؛ چراکه گاهی Daily Objective‌هایی مبنی بر خرید یک آیتم بی ارزش مثل توپ یا لباس فعال می‌شوند که خرید بی محابای کاربران را سبب می‌گردد.

دقت کنید از طریق کاتالوگ فیفا 19 می‌توانید ظرفیت Transfer List باشگاهتان را تا 100 آیتم افزایش دهید. به طور متوسط برای نقل و انتقال بازیکن در این بازی 30 یا 40 آیتم خالی کافی است، بنابراین مابقی را با کارت‌های بی ارزش پُر کنید تا هر از چندگاهی 200 سکه به حسابتان افزوده شود؛ قول می‌دهم جایتان تنگ نمی‌شود، پس خیلی راحت گزینه Quick Sell را انتخاب نکنید.

با این تفاسیر و رعایت چند الگوی ساده و صرف زمان به راحتی می‌توان مسیر میلیونر شدن در FUT 19 را طی کرد؛ نظر شما در این رابطه چیست؟ پیشنهاد می‌کنیم از ترفندهای یاد شده بهره برده و تجربیات خود را با دیجیاتو در قسمت نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • zerio
    zerio | ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

    سلام.کلا تا امدن فیفای بعدی 7 الی 8 ماه مونده و با این روش هایی که شما می فرمایید تا بخوای بک میلیون کوین در بیاری تا دو تا بازیکن بخری ، فیفای بعدی اومده و همه ی زحماتت هدر رفته . من با یه روش که از یوتیوب دیدم بازیکن گلد زیر قیمت می خرم با قیمت 300 تا مثلا بالاتر می فروشم یا فیتنس تیمی 800 می خرم اونوقت 1100 می فروشم به زور به فروش میره و پولم بر میگرده اونوقت بازیکن برنز که ایا تو چالش لازم بشود یا نشود . قشنگ کوین دور ریختنه . بهتره همون فیلم هایی که یوزرها میذارن تو یوتیوب رو زیرنویس کنید که در مورد پول در اوردنه .

  • Moein gg
    Moein gg | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

    سلام مطالبتون خیلی خوبه فقط همه که فیفا با کنسول بازی نمیکنن لطفا آموزش ها رو برای فیفا موبایل هم بذارید.

مطالب پیشنهادی