ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان Metro Exodus از بی تقصیری خود در انتقال این بازی به فروشگاه اپیک گیمز می‌گویند

طی روزهای اخیر بحث‌های زیادی در مورد انتقال ناگهانی نسخه پی سی بازی Metro Exodus از استیم به فروشگاه اپیک گیمز صورت گرفته است. اتفاقی که بسیاری از کاربران را خشمگین کرده و حال سازندگان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

طی روزهای اخیر بحث‌های زیادی در مورد انتقال ناگهانی نسخه پی سی بازی Metro Exodus از استیم به فروشگاه اپیک گیمز صورت گرفته است. اتفاقی که بسیاری از کاربران را خشمگین کرده و حال سازندگان این عنوان در استودیو 4A Games در صدد آرام کردن آن‌ها بر آمده‌اند.

طی هفته گذشته، یکی از سازندگان Metro Exodus طی پستی در یکی از فروم‌های بزرگ کشور روسیه در پاسخ به هواداران خشمگین این بازی اعلام کرده بود که آن‌ها اگر واقعا به تجربه Metro Exodus علاقه دارند، باید چند دقیقه‌ای از وقت خود را به نصب فروشگاه اپیک گیمز اختصاص دهند.

زیرا از دید او، حضور در این فروشگاه در نهایت به نفع آینده این فرنچایز خواهد بود. در روی تاریک ماجرا، این شخص تهدید کرده بود که آینده سری مترو روی پلتفرم پی سی به عملکرد خوب Metro Exodus در فروشگاه اپیک گیمز بستگی خواهد داشت و در صورت رخ ندادن این اتفاق، امکان کنار گذاشته شدن نسخه کامپیوتر متروهای بعدی وجود دارد.

Metro Exodus

این قضیه باعث خشم بیشتر تعداد زیادی از کاربرانی که این بازی را پیش‌خرید کرده بودند یا قصد انجام این کار را داشتند، شده است. در پاسخ به تمامی حواشی ایجاد شده، ساعاتی پیش، اکانت رسمی Metro Exodus در توییتر با انتشار پستی اعلام کرد که تصمیم حضور در فروشگاه اپیک گیمز توسط ناشران بازی گرفته شده و ربطی به استودیو 4A Games ندارد.

در ضمن، این استودیو اعلام کرده که نظر شخص مذکور، نظر 4A Games نیست و آن‌ها همچنان با در نظر گرفتن نسخه پی سی به عنوان پلتفرم اصلی، برای ساخت نسخه‌های آتی از این فرنچایز هم برنامه دارند.

بازی Metro Exodus سرانجام در ۲۶ بهمن برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که آیا این حواشی روی عملکرد نهایی این عنوان تاثیرگذار خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • RedOne
    RedOne | ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

    ای پک گیمز فقط ب در فورت نایت میخوره ک انگار رفتی مهد کودک?

مطالب پیشنهادی