ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر زمان عرضه Anthem منتشر شد [تماشا کنید]

در حالی که کمتر از دو هفته تا انتشار رسمی بازی Anthem باقی مانده، الکترونیک آرتز تریلر زمان عرضه این عنوان مورد انتظار را منتشر کرده است. انتم یکی از پر سر و صداترین بازی‌های ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۶

در حالی که کمتر از دو هفته تا انتشار رسمی بازی Anthem باقی مانده، الکترونیک آرتز تریلر زمان عرضه این عنوان مورد انتظار را منتشر کرده است.

انتم یکی از پر سر و صداترین بازی‌های چند وقت اخیر محسوب می شود. از همان زمان رونمایی تا امروز، بسیاری از کاربران از تمرکز استودیوی بایوور به جای ساخت عنوانی داستان محور روی یک بازی تماما آنلاین انتقادات زیادی را به ناشر بازی یعنی الکترونیک آرتز کرده‌اند. از سوی دیگر بسیاری از کاربران معتقد هستند که انتم می‌تواند آینده بازی‌های آنلاین را برای همیشه تغییر دهد.

در کل، می توان گیم پلی بازی را ترکیبی از المان های ساخته قبلی بایوور یعنی سری مس افکت و هر دو قسمت فرنچایز Destiny دانست. از آن جا که آنتم یک بازی اکشن با المان های نقش آفرینی است، دست شما در شخصی سازی کاراکترتان باز بوده و نقشه بازی پر خواهد بود از کارهای مختلفی که جدا از ماموریت‌های اصلی می‌توانید آن ها را چه تنهایی و چه با حضور دیگر دوستانتان انجام دهید.

طی تمام تریلرهایی که پیش از این از Anthem منتشر شده بود، شاهد گرافیک فوق العاده این عنوان که نمونه آن را به سختی می‌توان در بازی‌های این نسل پیدا کرده بوده‌ایم. حال کاربرانی که موفق به تجربه نسخه بتا انتم شده‌اند اعتقاد دارند گرافیک بازی تا حد قابل مشاهده‌ای نسبت به این تریلرها کاهش پیدا کرده است.

همین نگرانی در مورد تکراری شدن کارهایی که در این عنوان قادر به انجام آن‌ها خواهیم بود هم وجود دارند. البته الکترونیک آرتز قول داده با انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد تا مدت‌ها از انتم پشتیبانی کند.

در انتها باید گفت که این بازی روز ۳ اسفند سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. اگر قصد تجربه نسخه پی سی Anthem را دارید بهتر است قبل از خرید حتما نگاهی به سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی