ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هولولنز 2
تکنولوژی

مایکروسافت بخشی از ویژگی‌های هوشمند هولولنز 2 را به اندروید می‌آورد

تا ارائه هولولنز 2 زمان زیادی باقی نمانده، اما پیش از آن مایکروسافت می‌خواهد چشمه‌ای از قابلیت‌های این پلتفرم واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) خود را به نمایش کاربران اندروید بگذارد. به گزارش وبسایت ورج، دو ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

تا ارائه هولولنز 2 زمان زیادی باقی نمانده، اما پیش از آن مایکروسافت می‌خواهد چشمه‌ای از قابلیت‌های این پلتفرم واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) خود را به نمایش کاربران اندروید بگذارد. به گزارش وبسایت ورج، دو اپلیکیشن واقعیت ترکیبی مایکروسافت به زودی برای پلتفرم‌های iOS و اندروید منتشر خواهند شد.

نخستین اپ، Remote Assist خواهد بود که برای اندروید منتشر می‌شود و اپلیکیشن دوم برای آی او اس، Product Visualize 365 نام دارد که ماه آوریل به دست کاربران این پلتفرم می‌رسد. این دو اپ در عوض استفاده از هدست هولولنز، از پلتفرم واقعیت افزوده اسمارت‌فون‌ها برای کار استفاده می‌کنند و به گفته مایکروسافت برای کاربران عادی طراحی نشده‌اند.

Remote Assist در هولولنز که تابستان سال گذشته رونمایی شد، از طریق به نمایش گذاشتن تصاویر دوربین هولولنز به شما امکان تعامل و همکاری با دوستان و همکاران‌تان را می‌دهد. به عنوان مثال، همکار متخصص شما می‌تواند با تماشای تصاویر دوربین هولولنز و علامت‌گذاری محیط از طریق واقعیت افزوده، شما را در برطرف کردن مشکلی که دارید راهنمایی کند.

هولولنز 2

حالا با ارائه اپلیکیشن اندروید، نیاز به دوربین هولولنز از میان می‌رود و کاربران می‌توانند برای تعامل با دیگر افراد روی دوربین گوشی‌های خود تکیه کنند. این اپلیکیشن بر خلاف محصولات واقعیت افزوده گوگل و اپل، کاربران حرفه‌ای را هدف گرفته که در صورت تصاحب این بازار می‌تواند عقب افتادگی مایکروسافت در زمینه محصولات واقعیت افزوده را تا حد زیادی جبران کند.

اما اپلیکیشن دوم یعنی Product Visualize 365، یک نرم‌افزار کاملا اختصاصی برای پلتفرم iOS به شمار می‌آید. این محصول که برای فروشندگان حرفه‌ای طراحی شده، به این افراد اجازه می‌دهد که پیش‌نمایشی پرجزئیات و مینیاتوری از محصولات بزرگ مثل خودرو و ماشین‌های سنگین ساخته و به مشتریان خود ارائه کنند.

اپلیکیشن مذکور قرار است که استارت خود را با پلتفرم iOS بزند و سپس در آینده‌ای نزدیک، برای هدست هولولنز نیز ارائه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی