ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ائتلاف برای فردا
تکنولوژی

مدیران حوزه فناوری در مسیر نهمین انتخابات اتاق‌های بازرگانی

سوت آغاز رقابت های رسمی انتخابات اتاق‌های بازرگانی به صدا در آمد و به تازگی تبليغات انتخاباتی رسما شروع شده است. نکته‌ای که این انتخابات را برای فعالان و علاقه‌مندان حوزه فناوری حائز اهمیت می‌کند، ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۸

سوت آغاز رقابت های رسمی انتخابات اتاق‌های بازرگانی به صدا در آمد و به تازگی تبلیغات انتخاباتی رسما شروع شده است. نکته‌ای که این انتخابات را برای فعالان و علاقه‌مندان حوزه فناوری حائز اهمیت می‌کند، حضور تعدادی از فعالان شاخص و شناخته شده در حوزه ICT در لیست انتخاباتی موسوم به ائتلاف برای فردا است.

در لیست ائتلاف برای فردا افرادی چون «شهاب جوانمردی» (مدیر‌عامل فناپ) «مجید حسینی‌نژاد» (بنیان‌گذار علی‌بابا) «افشین کلاهی» (مدیر‌عامل گروه ره‌نگار) «فرزین فردیس» (موسس گروه پارس) «سامان علی‌رضا کلاهی» (عضو هیات مدیره سرآوا‌پارس و دیجی‌کالا)، «سید مجید صدری» مدیر‌عامل شرکت مخابرات «سادینا آبایی» (مدیرعامل شرکت سیمرغ سامانه تهران)، «محمدرضا طلایی» (رئیس اتحادیه صادرکنندگان نرم‌افزار)، «ویدا سینا» (مدیرعامل مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک) و «سعید محمدی» (هم‌بنیانگذار و مدیرعامل دیجی‌کالا) حضور دارند. این تعداد بالاترین تعداد حضور کاندیداهای صنعت ICT در تاریخ انتخابات اتاق تهران به شمار می‌آیند.

ائتلاف برای فردا

گفتنیست شهاب جوانمردی و افشین کلاهی هم‌اکنون در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نیز حضور دارند و فرزین فردیس و مجید صدری هم در حال حاضر عضو سندیکای مخابرات ایران هستند که این موارد نشان از همکاری و تعامل خوب لیست با این سازمان‌ها می‌دهد.

تبلیغات در فضای مجازی تمامی گروه‌های حاضر در انتخابات اتاق های بازرگانی شروع شده و گروه های انتخاباتی به فعالیت در فضای مجازی (کانال تلگرام: @itzoom24) روی آورده اند. در کنار گروه ائتلاف برای فردا، گروهی موسوم به پیشگامان تحول برای رقابت با آنها ایجاد شده است.

اغلب اعضای اتاق های بازرگانی سراسر کشور بر این باورند که سن کاندیداهای دوره نهم هیئت نمایندگان اتاق ایران برای انتخابات اهمیت بالایی ندارد.  بنابراین می توان این طور نتیجه گرفت که ترکیب جوانان و پیشکسوتان، با توزیع جنسیتی متناسب بین زنان و مردان، بهترین ترکیب برای اتاق نهم باشد؛ اتفاقی که در لیست ائتلاف برای فردا نیز رخ داده است.

به‌نظر می‌رسد راهیابی این ائتلاف به اتاق بازرگانی می‌تواند کمک شایانی به بخش ICT، استارتاپی و دانش‌بنیان داشته باشد و صدای فعالان این اکوسیستم را به حاکمیت برساند. اعضای این ائتلاف دچار تغییرات زیادی شده و لیست نهایی شامل جوانان و پیشکسوتانی است که در کنار هم قصد دارند تا مسیر اصلاحات اقتصادی را هموار بسازد. شایان ذکر است انتخابات مذکور در روز ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۸ لغایت ۱۸ در هتل لاله تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی