ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریکاوری آیفون
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی نرم‌افزار iPhone Data Recovery؛ فایل‌های از دست رفته آیفون را برگردانید

گاهی یک اشتباه ساده است: انگشت‌تان بدون آنکه بخواهید، دکمه Delete را لمس می‌کند و تا به خود بیایید نصف اطلاعات مهم‌تان آیفون‌تان را پاک کرده‌اید. اصلا شاید مشغول جیلبریک کردن گوشی بوده‌اید و به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

گاهی یک اشتباه ساده است: انگشت‌تان بدون آنکه بخواهید، دکمه Delete را لمس می‌کند و تا به خود بیایید نصف اطلاعات مهم‌تان آیفون‌تان را پاک کرده‌اید. اصلا شاید مشغول جیلبریک کردن گوشی بوده‌اید و به خاطر یک حرکت اضافه، تمام اطلاعات‌تان را از دست داده باشید.

iPhone Data Recovery طوری طراحی شده که مستقیما شما را به هدفتان برساند

برای آنکه هرگز به چنین موقعیت ناخوشایندی گرفتار نشوید، بهتر است همین حالا از اطلاعات خود در نرم‌افزار آیتونز بکاپ تهیه کنید. اما اگر کار از کار گذشته و اطلاعات‌تان از دست رفته نگران نباشید؛ به لطف نرم‌افزار iPhone Data Recovery هنوز فرصت جبران این اشتباه را دارید.

شرکت هنک کنگی Gihosoft، سال‌هاست که در زمینه تولید نرم‌افزارهای ریکاوری برای آی او اس و اندروید فعالیت می‌کند و در بازگردانی اطلاعات، یکی از خبره‌ترین‌هاست. محصول iPhone Data Recovery هم جزو معدود نرم‌افزارهای امتحان پس‌داده‌ این شرکت است که می‌تواند روی مک و ویندوز، اطلاعات از دست رفته آیفون را تا حد زیادی برگرداند.

ریکاوری آیفون
مرحله اول کار، تعیین فایل‌هایی است که می‌خواهید بازگردانی شوند.

طبق توضیحات نرم‌افزار، iPhone Data Recovery از پس بازگرداندن 12 نوع فایل بر می‌آید که مخاطبین، پیامک‌ها، تصاویر، ویدیوها، اسناد و یادداشت‌ها و اطلاعاتی که در پیام‌رسان‌هایی مثل وایبر و واتس‌اپ رد و بدل شده جزو آن‌ها هستند؛ یعنی تقریبا تمام فایل‌هایی که همیشه خطر از دست رفتن آن‌ها وجود دارد.

iPhone Data Recovery رابط کاربری صاف و ساده‌ای دارد و از همان بدو ورود، طوری طراحی شده که مستقیما شما را به هدفتان برساند و این یکی از مزایای کار با این نرم‌افزار به شمار می‌آید. به طور کلی، از دو روش می‌توانید فایل‌های از دست رفته‌تان را با این نرم‌افزار ریکاوری برگردانید: مستقیما از طریق آیتونز، و استفاده از طریق بکاپ آی کلاود.

ریکاوری آیفون
در مرحله دوم روش بازگردانی را تعیین خواهید کرد: بازگردانی فایل‌های روی دیوایس و بازیابی از طریق آیتونز، یا بازگردانی فایل از طریق بکاپ‌های آی کلاود.

با این حساب، برای استفاده از نرم‌افزار حتما باید آیتونز را روی رایانه نصب داشته باشید. در این صورت iPhone Data Recovery از شما می‌خواهد که آیفون را از طریق کابل به رایانه وصل کنید تا پروسه بازگردانی فایل آغاز شود. اینجا می‌توانید بسته به استفاده از نسخه رایگان یا پولی، گزینه‌های مختلفی برای بازگردانی پیش رو داشته باشید.

نرم‌افزار را می‌توانید در مک و ویندوز استفاده کنید

تفاوت نسخه رایگان و پولی در اینجاست که نسخه رایگان، تمام امکانات نسخه پولی به جز بازگردانی پیامک‌ها و تاریخچه تماس، پیام‌های واتس اپ و وایبر و تصاویر و ویدیو را در اختیارتان قرار می‌دهد. هر چند بازگردانی مستقیم فایل از آی کلاود (با وارد کردن اپل آیدی) برای هر دو نسخه به طور رایگان قابل دسترسی است. البته این نکته را هم باید ذکر کنیم که تیم Gihosoft، برای اولین بار استفاده از نرم‌افزار اجازه می‌دهد که تا مدتی معین از امکاناتش به طور رایگان بهره‌مند شوید.

ریکاوری آیفون
در مرحله سوم، می‌توانید پیش‌نمایش فایل‌هایتان را ببینید و به سادگی هر چه تمام آن‌ها را روی آی دیوایس خود بازگردانی کنید.

نرم‌افزار iPhone Data Recovery طیف گسترده‌ای از آی دیوایس‌ها را پشتیبانی می‌کند که از دیوایس‌های قدیمی تا جدیدترین مدل‌ها را شامل می‌شود. لیست آی دیوایس‌های مورد پشتیبانی به شرح زیر است:

  • آیفون: iPhone XS/XS Max, iPhone XR, iPhone X, iPhone 8/8Plus, iPhone 7/7 Plus, iPhone SE, iPhone 6S/6S Plus, iPhone 6/6 Plus, iPhone 5S/5C/5, iPhone 4S/4, iPhone 3GS
  • آیپد: iPad Pro 12.9-inch/11-inch/10.5-inch, iPad 2018 (6th-gen)/2017 (5th-gen), iPad Air 2, iPad Air, iPad Mini 4/3/2, the New iPad, iPad/iPad 2/3/4
  • آیپاد تاچ: iPod touch 6/5/4

اما در انتها، بد نیست این نکته را بدانید که نرم‌افزارهای ریکاوری فایل همیشه در عمل بازگردانی صد در صد موفق عمل نمی‌کنند. بهتر بگوییم، این که فایل شما «چگونه» و طی چه فرآیندی از روی دیوایس پاک شده تأثیر مستقیمی بر موفقیت بازگشت آن خواهد داشت. بنابراین بهتر است حتی الامکان، همیشه از فایل‌های مهم‌تان در رایانه و فضاهای ابری نسخه پشتیبان داشته باشید.

این نرم‌افزار خوب و کاربردی را می‌توانید با مراجعه به وبسایت Gihosoft، برای مک و ویندوز دانلود کنید. در انتها بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که Gihosoft، دو نرم‌افزار دیگر برای ریکاوری دیتای اندروید و ریکاوری عکس هم در کارنامه خود دارد که بد نیست نیم نگاهی هم به آن‌ها داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • msvela
    msvela | ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

    من فایلشو دانلود کردم ولی اجرا نشد

مطالب پیشنهادی