ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل وان پلاس 7 توسط یک فروشگاه اینترنتی افشا شد

چند سالی است که شرکت وان پلاس روند مناسبی در پیش گرفته و موفق شده با عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند پیشرفته و ارزان قیمت توجه بسیاری کاربران را به خود جلب کند. احتمالاً مجهز شدن گوشی‌های ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

چند سالی است که شرکت وان پلاس روند مناسبی در پیش گرفته و موفق شده با عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند پیشرفته و ارزان قیمت توجه بسیاری کاربران را به خود جلب کند. احتمالاً مجهز شدن گوشی‌های وان پلاس به قابلیت‌های پرچمداران و قیمت پایین آنها جواب داده چرا که به نظر می‌رسد این شرکت با گوشی وان پلاس 7 قصد دارد بار دیگر همین روند را در پیش بگیرد.

وان پلاس 7

عرضه شدن گوشی دیگری از کمپانی وان پلاس شاید آنچنان هیجان انگیز نباشد و به سرخط اول خبرگزاری‌های تکنولوژی تبدیل نشود اما این برند با پرچمداران قبلی و تصمیمات عجیب موفق شده طرفداران خاص خود را پیدا کند. برای مثال وان پلاس 6T از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد و تنها ۵۵۰ دلار قیمت داشت.

نمایشگر امولد ۶.۵ اینچی

حال یک وبسایت خرده فروشی به صورت اتفاقی تصویری از وان پلاس 7 منتشر کرده و مشخصات کامل آن را لو داده. حال با هم جزئیات این تلفن هوشمند را مرور می‌کنیم تا بیبینیم این به اصطلاح قاتل پرچمدار (flagship killer) چه ویژگی‌های خاصی دارد؛

وان پلاس 7

بنابر اطلاعات منتشر شده در این فروشگاه اینترنتی، وان پلاس ۷ به یک صفجه نمایش امولد ۶.۵ اینچی مجهز شده و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن به گفته سازندگانش، می‌تواند سریعترین مورد در میان دیگر نمونه‌های موجود جهان باشد.

دوربین سه گانه و اسنپدراگون ۸۵۵

علاوه بر این موبایل مذکور از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. وان پلاس برای این تلفن هوشمند یک آرایه دوربین سه گانه در نظر گرفته که از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی، یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی عریض و یک لنز ۵ مگاپیکسلی عمقی تشکیل می‌شود.

وان پلاس 7

روی بدنه‌ی جلویی این موبایل نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی آن را ایفا می‌کند و شایعه شده که دوربین اصلی موبایل از تکنولوژی بزرگنمایی ۱۰ برابری بدون افت کیفیت نیز بهره خواهد برد.

بر اساس لیست منتشر شده در وب سایت خرده فروشی، این موبایل از یک دوربین جهنده به عنوان دوربین سلفی استفاده می‌کند اما پیشتر در مدارک دیگری ذکر شده بود که بالای نمایشگر این موبایل، یک بریدگی قطره‌ای وجود خواهد داشت و محل قرار گیری دوربین سلفی خواهد بود. حال مشخص نیست که دقیقاً کدامیک از این دو گفته، صحیح خواهد بود و باید برای کسب اطلاع از این ویژگی منتظر معرفی رسمی آن باشیم.

وان پلاس ۷ اواسط فروردین با قیمتی معادل ۵۶۹ دلار عرضه می‌شود

برای وان پلاس 7 یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده و همین مسئله وزنی معادل ۱۸۵ گرم را برایش رقم زده. همانطور که می‌دانید از عرضه وان پلاس 6T زمان زیادی نگذشته و به همین دلیل انتظار می‌رود وان پلاس 7 در بهترین حالت اواسط فروردین ماه سال بعد با قیمتی معادل ۵۶۹ دلار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی