ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد جدید اپل
تکنولوژی

اولین بنچمارک گیکبنچ منتسب به آیپد‌ جدید اپل رویت شد

صبح دیروز فروشگاه آنلاین اپل از دسترس خارج شد و در آن زمان کارشناسان مدعی شدند که این اتفاق به منظور رونمایی از محصولات جدید رخ داده. چند ساعت بعد آیپد‌های سال ۲۰۱۹ در سکوت خبری معرفی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

صبح دیروز فروشگاه آنلاین اپل از دسترس خارج شد و در آن زمان کارشناسان مدعی شدند که این اتفاق به منظور رونمایی از محصولات جدید رخ داده. چند ساعت بعد آیپد‌های سال ۲۰۱۹ در سکوت خبری معرفی شدند. در حالی که گفته می‌شد این اتفاق پنجم فروردین ماه طی یک مراسم ویژه رخ دهد. حال اولین بنچمارک گیکبنچ منتسب به آیپد جدید اپل رویت شده اما جالب اینجاست که مشخص نیست به کدامیک از دو محصول جدید تعلق دارد.

آیپد جدید اپل
پست تیم کوک برای معرفی آیپد‌های ۲۰۱۹ اپل

کارشناسان معتقدند که بنچمارک تازه رویت شده به آیپد مینی یا آیپد ایر ۲۰۱۹  اختصاص دارد چرا که آیپد‌های سال گذشته اپل یعنی آیپد پرو ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی از چیپست هشت هسته‌ای بایونیک A12X اپل بهره می‌برد.

در حالی که این بنچمارک خبر از چیپست شش هسته‌ای می‌دهد که بیشینه سرعت کلاکی معادل ۲.۴۹ گیگاهرتز دارد. این چیپست و بیشینه‌ی سرعت کلاک آن با مشخصات چیپست A12 اپل خوانایی دارد که چندی پیش این شرکت از آنها در آیفون‌های جدیدش بهره گرفته. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که اکنون اولین بنچمارک گیکبنچ منتسب به آیپد‌ جدید اپل مقابل چشمان کاربر قرار گرفته است.

آیپد جدید اپل

به هر حال این آیپد جدید اپل توانسته در تست بنچمارک چند هسته‌ای وبسایت گیکبنچ امتیاز ۱۱۶۰۷ را  ثبت کند. در حالی که آزمایش تک هسته ای آن، نمره ۴۸۰۶ را نتیجه داده. باید گفت که این آیپد موفق شده نسبت به آیفون‌های جدید نتیجه بهتری به ثبت برساند.

اپل به هنگام معرفی از مشخصات کلی محصولات جدید پرده برداشته و این بنچمارک چیز تازه‌ای جز مقدار رم بکار رفته در این گجت ندارد. بر همین اساس احتمال می‌رود که آیپد مینی با آیپد ایر ۲۰۱۹ به ۳ گیگابایت رم مجهز شود که یک گیگابایت از آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی سال ۲۰۱۷ کمتر است.

آیپد جدید اپل
هنوز آیپد‌های سال قبل مقام نخست را در بنچمارک سیستم عامل iOS به خود اختصاص داده‌اند

باید در نظر داشت که آیفون XR نیز از همین مقدار رم بهره می‌برد و علیرغم این مسئله، آنچنان سرعتش پایینتر از به آیفون XS و XS Max بهره‌مند از ۴ گیگابایت رم نبود. با این اوصاف باید منتظر عرضه هر دو آیپد جدید اپل بمانیم تا ببینیم این محصولات می‌توانند چه عملکردی از خود بر جای بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی