ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاور بانک ۴۰ واتی هواوی همه گجت های شما را به سرعت شارژ می کند

در حالی که تمرکز مراسم روز گذشته هواوی روی معرفی پرچمدار جدید این کمپانی یعنی سری پی 30 بود، شاهد رونمایی از محصولات دیگری نظیر ایرباد و پاور بانک بودیم؛ پاور بانکی که جدا از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۷

در حالی که تمرکز مراسم روز گذشته هواوی روی معرفی پرچمدار جدید این کمپانی یعنی سری پی 30 بود، شاهد رونمایی از محصولات دیگری نظیر ایرباد و پاور بانک بودیم؛ پاور بانکی که جدا از ظرفیت ۱۲ هزار میلی آمپر ساعتی خود، قادر به شارژ ساعت‌های هوشمند، دوربین‌ها و حتی لپ‌تاپ شما هم هست.

در ضمن جدا از این موضوع که پاور بانک جدید هواوی، با خروجی ۴۰ وات خود، به سرعت دستگاه شما را شارژ خواهد کرد، خود پاور بانک نیز با سرعت بالایی شارژ خواهد شد. هواوی اعلام کرده که شارژ کامل این پاور بانک تنها ۲ ساعت و ۱۴ دقیقه طول کشید. البته این زمان هم کمی طولانی محسوب می‌شود اما هنوز هم با عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر نمونه‌های مشابه موجود در بازار روبرو هستیم. همچنین این پاور بانک قادر به شارژ ۷۰ درصدی باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی هواوی پی 30 پرو تنها طی مدت زمان ۳۰ دقیقه است.

پاور بانک شارژ سریع هواوی
طبق اعلام هواوی، این محصول عملکردی بیشتر از ۲ برابر سریع‌تر نسبت به پاور بانک‌های معمولی موجود در بازار دارد.

باتری ۱۲ هزار میلی آمپر ساعتی این دستگاه از لیتیوم - اکسید کبالت ساخته شده و کل دستگاه وزنی معادل ۲۲۷ گرم دارد. پاور بانک شارژ فوق العاده سریع هواوی از هر دو خروجی USB-A و USB-C نیز پشتیبانی خواهد کرد و در رنگ‌های سفید و آبی عرضه خواهد شد. در نهایت این دستگاه در زمان عرضه ۱۱۱ دلار قیمت خواهد داشت.

علاوه بر معرفی این پاور بانک و سری پی 30، طی مراسم روز گذشته هواوی از ۲ ساعت هوشمند جدید خود با نام هواوی GT Active و GT Elegant رونمایی کرد؛ ساعت‌هایی که یکی از ویژگی اصلی آن‌ها بهره بردن از باتری‌هایی با طول عمر بالا است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی